۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۴۸۳۶
جلسه مشترک اداره کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری با حضور مدیران و کارشناسان هر دو اداره کل در سالن جلسات مدیریت بحران تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه حسینی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری به اختصار به معرفی پدافند غیرعامل و اهمیت آن پرداخته و گفتند : از مهم ترین مشکلات در مبحث پدافند غیرعامل عدم شناخت قاطبه مردم و لزوم فرهنگ سازی در آحاد جامعه در این خصوص می باشد.

ایشان به نتایج نظرسنجی انجام شده در سال گذشته در مورد شناخت و آگاهی مردم از موضوع پدافند غیرعامل اشاره داشتند و اظهار داشتند که 73 درصد مردم در سال 94 با موضوع پدافند غیرعامل آشنایی داشتند که این درصد آشنایی مطلوب نشان از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه پدافند  غیر عامل بوده است .

طالبی مدیر کل مدیریت بحران نیز در این جلسه به طور اجمال تاریخچه و عملکرد مدیریت بحران را توضیح داد و به وجوه تشابه و افتراق مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اشاره کرد.

در ادامه کارشناسان ادارات کل به بیان نقطه نظرات در حوزه های کاری مربوط به خود پرداختند .

در پایان طرفین بر لزوم تعامل بیشتر و تشکیل جلسات بین دو اداره کل و تبادل افکار و اندیشه به منظور جلوگیری از موازی کاری و شفاف سازی وظایف هر یک برای کارشناسان ، مدیران و قاطبه مردم با اطلاع رسانی صحیح و عملی تاکید داشتند .

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر