۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۴۵۱۲
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه پیش از خطبه های نماز جمعه بیان کرد:
حیدری پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته آستانه‌اشرفیه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اهمیت پدافندغیرعامل اظهار داشت: حوزه عمل انواع جنگ‌ها مشخص است و حملات غیرنظامی دربسیاری از موارد بسیار کاربردی‌تر و مخرب تر است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حیدری پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته آستانه‌اشرفیه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اهمیت پدافندغیرعامل اظهار داشت: حوزه عمل انواع جنگ‌ها مشخص است و حملات غیرنظامی دربسیاری از موارد بسیار کاربردی‌تر و مخرب تر است.

فرماندار شهرستان آستانه‌ اشرفیه افزود: دشمن از انواع آفندها از جمله آفند زیستی همانند ویروس سارس در شرق آسیا، ورود کرم ساقه‌خوار از طریق واردات کاه و کلوش از پاکستان و یا سنبل آبی و ازورلا در برکه‌های کشور درصدد به خطرانداختن موقعیت زیست‌محیطی ایران است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مردم در موضوعات پدافندی گفت: عملکرد مثبت مدیران و در پی آن اعتماد مردم به‌نظام خود به‌عنوان یک پدافند غیرعامل محسوب می‌شود و به همین دلیل باید مدیران شهرستان آماده خدمات‌رسانی به مردم باشند.

حیدری با اشاره به نشست مدیران با مسئولان شهرستان گفت: دیدار امروز مدیران با مردم شهرستان برای از بین بردن نقش واسط به‌منظور رفع مشکلات آنها بود که نوعی پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر