۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۴۴۹
مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد
مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از ادامه امدادرسانی پارس جنوبی به زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: زمین‌لرزه امروز خللی در تولید گاز پارس جنوبی به وجود نیاورده است.

شامگاه سه‌شنبه و به دنبال وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری و پس لرزه‌های متعدد در استان بوشهر، کمیته بحران شرکت نفت و گاز پارس با درخواست کمیته بحران سازمان منطقه ویژه انرژی پارس برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان تشکیل شد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس اظهار داشت: بر اساس تصمیمات این کمیته علاوه بر اعلام آماده‌باش برای امداد‌رسانی و کمک به حادثه دیدگان به همه فازهای پارس جنوبی، یک فروند بالگرد با قابلیت پرواز در شب به همراه پنج دستگاه آمبولانس، پنج پزشک و پنج پرستار به منطقه حادثه دیده اعزام شده است.

مظاهر انصاری یادآور شد: همچنین دو دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی به همراه 200 تخته پتو و دو عدد ژنراتور نیز برای تامین نیازهای آسیب دیدگان به منطقه اعزام شده است.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس برای تسریع در امدادرسانی با بالگرد به منطقه حادثه دیده عزیمت کرده‌اند.

وی ابراز داشت: همچنین کمیته بحران در سازمان منطقه ویژه با شرکت همه اعضا و به صورت شبانه‌روزی در حال مدیریت اقدامات امدادی است.

انصاری گفت: این زمین لرزه و پس‌لرزه‌های آن هیچ گونه خللی در فعالیت‌های پالایشگاه‌های منطقه ویژه پارس به وجود نیاورده و تولید گاز در همه سکوها و پالایشگاه‌ها به صورت طبیعی در حال انجام است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر