۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۴۴۷
سردار رشید:
جانشین ستاد كل نیروهای مسلح در دیدار از مراحل مختلف اجرای مجتمع آبرسانی شمال خوزستان ضمن تاكید بر نقش پدافند غیر عامل در اجرای پروژه های عمرانی و آبرسانی گفت:با توجه به اهمیت پدافند غیر عامل ، ضروری است تا در برنامه های توسعه كشور اهتمام ویژه ای به این حوزه شود.
جانشین ستاد كل نیروهای مسلح در دیدار از مراحل مختلف اجرای این طرح آبرسانی ضمن تاكید بر نقش پدافند غیر عامل در اجرای پروژه های عمرانی و آبرسانی گفت:با توجه به اهمیت پدافند غیر عامل ، ضروری است تا در برنامه های توسعه كشور اهتمام ویژه ای به این حوزه شود.

سردار سرلشكر 'غلامعلی رشید' با اشاره به نقش پروژه های آبرسانی در توسعه مناطق محروم و تامین آب آشامیدنی سالم برای روستائیان از تلاش آبفا روستایی در اجرای طرح های آبرسانی به مناطق دورافتاده ،صعب العبور و كوهستانی قدردانی كرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول نیز با اشاره به نقش و اهمیت اجرای این طرح آبرسانی در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه گفت:با بهره برداری از این پروژه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یازده روستای بخش شهیون شهرستان دزفول تامین شد.

'محمدرضا رحمتی مهر' افزود:با اجرای این پروژه امكان فعالیت 25 واحد تولیدی ، صنعتی در بخش شهیون فراهم شده و مهاجرت معكوس به روستاها را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح بزرگ آبرسانی را افزون بر 39 میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: برای اجرای این طرح اسكله آبگیر در عمق 50 متری دریاچه سد دز و نیز سه ایستگاه پمپاژ به منظور پمپاژ آب تا ارتفاع 350 متری احداث شد.

مدیر امور آبفار دزفول تهیه و نصب شش دستگاه الكترو پمپ شناور و افقی ،احداث 64 كیلومتر خط انتقال آب و شبكه توزیع ، احداث هفت مخزن بتنی ، تهیه ونصب دو دستگاه دیزل ژنراتور برق اضطراری و اجرای سامانه پدافند غیر عامل و سامانه تله متری به منظور مدیریت آب مخازن را از دیگر اقدامات انجام شده برای اجرای این طرح عنوان كرد.

رحمتی مهر از دیگر مشخصات این پروژه را نصب چهار دستگاه تابلوی برق ، دو دستگاه كلریناتور، توسعه 400 متری شبكه برق ، 600 فقره انشعاب آب شرب خانگی ،اداری،تولیدی و خدماتی و نصب دو دستگاه فیلتر شنی تحت فشار بیان كرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر