۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۰۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: اجرای قوانین پدافند غیرعامل به منظور خنثی سازی توطئه های دشمنان و جلوگیری از تفرقه های قومی درکشور برای همه دستگاه های اجرایی الزامی است.
به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، محمود قنبری  در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در سالن غدیر استانداری با اشاره به این که استکبار جهانی و آمریکا به دنبال از بین بردن وحدت شیعه و سنی هستند، افزود: در فضای سایبری در ابتدا دستگاه های اجرایی باید هوشیار باشند و با آگاهی، پدافند غیرعامل را به مردم آموزش دهند.
وی با بیان این ک کاربری پدافند غیرعامل نباید تنها به مراکز نظامی و اقتصادی ختم شود، ادامه داد : مصون سازی مراکز علمی با توجه به پیشرفت های چند سال اخیر کشور اجتناب ناپذیر است.
قنبری اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی استان سمنان وظیفه حفظ و ایمن سازی مناطق حساس حوزه کاری خودشان را دارند تا در شرایط بحرانی کمترین خسارت ها به کشور وارد شود.
وی با اشاره به این که امروز دشمنان از حمله نظامی به کشور ایران نامید شدند، گفت: با برنامه ریزی های منظم دفاعی ، توان نظامی ایران افزایش یافته و در شبکه های مجازی و سایبری کشور امنیت برقرار است.
قنبری تصریح کرد: با آگاهی بخشی و آشنا نمودن مردم با پیامدهای پر خطر شبکه های مجازی، می توان از آسیب ها اجتماعی در کشور جلوگیری کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان داشت : دشمن با هزینه های زیاد و تسلط از طریق شبکه های مجازی درصدد تغییر فرهنگ ومبانی اسلامی در کشور است.
در تقویم جمهوری اسلامی دوم تا هشتم آبانماه هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر