۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۴۳۸۹
معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان:
دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل لرستان با معاون سیاسی و امنیتی استانداری

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در اولين روز از هفته پدافند غيرعامل مديركل و كاركنان اداره كل پدافند غيرعامل با حضور در دفتر معاون سياسي و امنيتي استانداري با ايشان ديدار كردند.

در اين ديدار شاهرخي معاون سياسي و امنيتي استانداري لرستان رعايت اصول و ملاحظات پدافند غيرعامل در شرايط كنوني را جزء ضروري ترين كارها دانست. ايشان در ادامه بيان كردند درباب اهميت پدافند غيرعامل مي توان به اين نكته اشاره كرد كه كشورهاي پيشرفته دنيا در اين زمينه در رده هاي اول قراردارند.

آموزش همگانی و عمومی پدافند غیرعامل می تواند نقش زیادی در ایمن سازی جامعه داشته باشد

در ادامه شاهرخي با بيان اينكه آموزش همگاني اصول پدافند غيرعامل مي تواند نقش زيادي در ايمن سازي جامعه داشته باشد از رسانه ها خواستار توجه بيشتر در زمينه عمومي سازي اصول پدافند غيرعامل در جامعه شد.

در اين ديدار سيف با ارائه گزارشي از اقدامات اداره كل پدافند غيرعامل در سال نود و پنج به  مواردي همچون برگزاري جلسات شوراي پدافند غيرعامل شهرستانها، فعال سازي كارگروهها ، برگزاري رزمايشها، ديدار با مديران ارشد استاني ، نهادها و سازمانها در استان ، ارائه طرحهاي پژوهشي و ... اشاره كردند.

ايشان همچنين برگزاري رزمايش در حوزه بيوتروريسم و تهديدات غذايي، رزمايش تهديدات حوزه دام و طيور، برگزاري پياده روي خانوادگي در مركز استان و شهرستانها را بخشي از برنامه هاي نكوداشت هفته پدافند غيرعامل معرفي كردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر