۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۴۱۸۴
معاون استانداري سمنان:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري سمنان گفت: پدافند غيرعامل از ضرورت هاي اصلي جامعه و نيازمند آموزش كاربردي و كيفي براي همه اقشار جامعه است.

حمد همتيان روز شنبه در نشست كميته پدافند غيرعامل استان سمنان در سالن معراج استانداري افزود: فرهنگسازي در حوزه پدافند غيرعامل در جامعه مسير خوبي را در پيش گرفته است و براي تحقق بيشتر اين امر مهم، آموزش، موضوعي اجتناب ناپذير است.
وي با بيان اينكه آموزش موضوع بسيار حساسي است، بيان كرد: آموزش، مشاركت همه را به همراه مي آورد و با استفاده از آموزش درست مي توان شاخص هاي اصلي پدافند غيرعامل را تبيين كرد.
همتيان با اشاره به ايجاد امنيت در فضاي سايبري با استفاده از راهبردهاي پدافند غيرعامل، افزود: افراد متخصص بايد در موضوعات حساس مانند فضاي مجازي به صورت تخصصي وارد كار شوند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري سمنان، استانداري را دستگاهي حساس و شاخص عنوان كرد و بيان داشت: آنچه در استانداري انجام مي شود الگوي ديگر ادارات دولتي است به همين دليل بايد برنامه هاي تعيين شده در استانداري مفيد باشند تا باعث سربلندي استان شود.
** مصون سازي جامعه با پدافندغير عامل ميسر مي شود
مديركل پدافند غيرعامل استانداري سمنان همچنين در اين نشست با اشاره به جايگاه مهم پدافند غيرعامل در جامعه افزود: يكي از رسالت هاي اصلي پدافند غيرعامل مصون سازي جامعه است.
ايرج كارخايي بيان داشت: پدافند غيرعامل نقش بسيار پررنگي در جامعه به ويژه در بازدارندگي، كاهش آسيب در جامعه و افزايش در مقابل تهديدهاي دشمنان دارد.
وي گفت: رهبر معظم انقلاب نيز تاكيدهاي زيادي بر اهميت پدافندغير عامل دارند و اين مهم باعث تقويت بنيه دفاعي كشور و حفاظت كشور در مقابل تهديدات است.
كارخايي اضافه كرد: دشمنان با رويكرد نوين در حال طرح ريزي براي صدمه زدن به جمهوري اسلامي ايران هستند و با استفاده از پدافند غيرعامل مي توان آمادگي لازم را در مقابل تهديدهاي دشمنان ايجاد كرد.
وي با تاكيد بر لزوم آموزش پدافند غيرعامل خاطرنشان كرد: برگزاري دوره هاي آموزشي با حضور استادان مجرب يكي از اهداف مهم پدافندغير عامل است كه باعث افزايش ارتقاي علمي و آشنايي با آسيب ها مي شود.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري سمنان با اشاره به اينكه دوم تا هشتم آبان هفته پدافند غيرعامل است، گفت: شعار امسال اين هفته «مصون سازي و پايداري كشور با اقدام و عمل به پدافند غيرعامل» نام گذاري شده است.
در اين نشست مسوولان استان سمنان درباره مباحث مربوط به پدافند غيرعامل بحث كردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر