۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۴۱۰۴
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: هرگونه اقدامی که موجب برهم خوردن نظم و امنیت پایدار حاکم بر منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز شود را تائید نمی‌کنیم.

به گزارش پایداری ملی، دریادار دوم پاسدار مرتضی زارع اظهار داشت: شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی، تنها دشمنان انقلاب اسلامی هستند و ما هیچ کشور اسلامی را دشمن خود نمی‌دانیم و قائل به هیچ تهدیدی از جانب کشورهای اسلامی برای خود نیستیم.

وی بیان‌داشت: بیش از 30 سال است که تنها تهدید منطقه، بسیار مهم و راهبردی خلیج همیشه فارس و تنگه هرمز، را آمریکای جنایتکار می‌دانیم و همچنان آمریکا به عنوان منشأ همه شرارت‌ها و ناامنی‌ها در این منطقه است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: آتشی که کل منطقه غرب آسیا در آن می‌سوزد نتیجه شرارت‌های شیطان بزرگ آمریکاست.

دریادار دوم پاسدار زارع تصریح‌کرد: در بین سال‌های 1987 و 88 میلادی که پای آمریکا به بهانه تامین امنیت به منطقه خلیج فارس باز شد آمارها نشان می‌دهد که حضور شیطنت‌آمیز آمریکا سبب شد که ناامنی در خلیج فارس به 9 برابر افزایش یابد.

وی اظهار داشت: به طوری که در طول جنگ تحمیلی 580 فروند شناور مورد اصابت قرار گرفت که از این تعداد، 296 فروند یعنی 51 درصد در 6 سال و نیم نخست جنگ و تعداد 284 فروند یعنی 49 درصد از این شناورها در یک سال و نیم پایانی جنگ مورد اصابت قرار گرفت.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه افزود:  این یک سال و نیم پایانی جنگ، همان دوره‌ای است که پای آمریکایی‌ها به بهانه تامین امنیت به این منطقه باز شده است.

دریادار دوم پاسدار زارع گفت: در واقع آمریکا به دنبال منافع و اهداف شرارت‌آمیز خود بود که همه این اهداف به ضرر کشورهای اسلامی منطقه بوده و همچنان است، علاوه بر کشورهای اسلامی که حیات و توسعه اقتصادی آنان وابسته به انرژی موجود در کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس است نیز متضرر شده و ناامنی به وجود آمده توسط آمریکایی‌ها آنها را هم در برمی‌گیرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور بزرگ منطقه خلیج فارس همواره به دنبال امنیت پایدار بوده و اعلام کرده که امنیت خلیج فارس می‌بایست توسط کشورهای منطقه، پایدار بماند و احتیاجی به کشورهای بیگانه به ویژه شیطان بزرگ آمریکا نیست.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تاکیدکرد: به همه کشورهای منطقه توصیه می‌کنیم سرنوشت خود را به طناب پوسیده شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار گره نزنند و این کشور در شرارت‌هایی که در منطقه در طول سال‌های متمادی گذشته داشته با شکست مواجه شده و بعد از این هم مواجه می‌شود.


منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر