۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۴۰۳۲
به جهت استفاده از ظرفیت ها و توانایی های علمی دانشگاه آزاد واحد ایلخچی، اداره کل پدافند غیرعامل تفاهم نامه همکاری امضا کرد. : هدف از این تفاهم نامه استفاه از توانایی های علمی، پژوهشی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری عنوان شد.

به گزارش پایداری ملی، احمد جهانسری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در خصوص این تفاهم نامه گفت: هدف از این تفاهم نامه استفاه از توانایی های علمی، پژوهشی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری و برطرف کردن نیازهای متقابل است.


اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با دانشگاه آزاد واحد ایلخچی تفاهم نامه همکاری امضا کرد


جهانسری افزود: دانشگاه آزاد ایلخچی پتانسیل ها، ظرفیت ها و توانایی های فراوانی در حوزه های علمی و آموزشی دارد که باید از آن استفاده کرد. وی گفت: بار علمی اساتید این دانشگاه می تواند راهگشای برخی معضلات در حوزه های کالبدی و زیستی پدافند غیرعامل در استان باشد.

جهانسری افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاهها می توانند طرح ها و پروژه های ارشد و دکتری خود را در راستای نیازهای پدافند غیرعامل (اعم از حوزه های زیستی، سایبری، کالبدی و ... ) تعریف کنند و از مزایای آن اعم از مزایای مالی یا کاهش مدت زمان سربازی برخوردارد شوند.

در حاشیه این تفاهم نامه کارگاه آموزشی اصول و مبانی پدافند غیر عامل، برای اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد. هدف این کارگاه بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان و اساتید در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان به ویژه تهدیدات نرم عنوان شد.


اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با دانشگاه آزاد واحد ایلخچی تفاهم نامه همکاری امضا کرد


جهانسری با اشاره به اینکه برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی در زمینه دفاع غیر عامل یکی از گام های مهم و زیر بنایی در نیل به اهداف راهبردی دفاع غیرعامل است گفت: آگاه سازی کلیه مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی یکی از اهداف مهم آموزش ها می باشد که در این راستا با اکثر مدیران استانی اعم از مدیران بیمه ها، بانک ها و دستگاههای اجرایی هماهنگی های لازم انجام شده است. جهانسری با اشاره به برگزاری کلاسهای آموزشی در پست بانک استان گفت: در جلسه هماهنگی که با مدیرعامل پست بانک استان جناب آقای حسین زاده داشتیم قرار شد برای تمامی کارکنان پست بانک های استان، کلاسهای آموزش پدافند غیرعامل علی الخصوص در حوزه سایبری برگزار شود که با استقبال مدیریت محترم پست بانک و روسای شعب روبرو شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر