۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۳۹۷۳
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خبر داد:
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مسئولین فرهنگی لرستان شجاعت ورود به کارهای فرهنگی را ندارند.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام مرادیان، بیان کرد: نخستین همایش ملی "جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت" با هدف شناسایی و بازتعریف نقش پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف سلامت، توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

وی اظهار کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ و به خصوص بحث جنگ نرم از مسئولین لرستانی انتظار می‌رود که در این حوزه قدمی بردارند. برگزاری این همایش "جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت" تلاشی در راستای دغدغه‌های رهبری در لرستان است.

حجت‌الاسلام مرادیان ادامه داد: متأسفانه مدیران فرهنگی لرستان شجاعت ورود به کارهای کلان فرهنگی را ندارند و در این بخش فعالیت مثمرثمری نداشته‌اند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: بیشتر اقدامات ما در بحث جنگ نرم و پدافند غیرعامل مختص حوزه‌های نظامی بوده و این قضیه ناشی از نگاه دفاعی ما به جنگ فرهنگی است.

وی اضافه کرد: ورود ما به بحث پدافند غیرعامل با نگاه پیشگیرانه، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و تهدیدشناسی نتایج و خروجی بهتری در پی خواهد داشت.

مرادیان یادآور شد: برگزاری همایش ملی "جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت" شروعی برای به راه انداختن جریانات فکری برای پرداختن به بحث فرهنگ در عرصه پدافند غیرعامل است؛ با برپایی این همایش پژوهشگران و اندیشمندان ما در عرصه قلم نگاه پیشگیرانه در حوزه جنگ نرم خواهند داشت.

وی افزود: این همایش فرصتی است تا جریانی نو در اندیشه فرهنگ رخ دهد و از طرفی پدافند غیرعامل و جنگ نرم به عرصه سلامت اجتماعی، روحی-روانی و جسمی ورود پیدا کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مرحله اول و دوم تبلیغات و اطلاع‌رسانی برگزاری این همایش در سراسر کشور انجام شده و هماهنگی‌های لازم با هم‌استانی‌ها صورت گرفته است.


خبرگزاری ایسنا


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر