۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۳۶۸۱
«علی محمد یوسفیان»معاون فرماندار در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان در محل فرمانداری به برگزاری رزمایش پدافند پرتوی در اوایل مهر ماه در منطقه کاشان اشاره کرد و گفت: بخشی از این رزمایش در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.
به گزارش پایداری ملی، «علی محمد یوسفیان» معاون فرماندار در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان آران و بیدگل در محل فرمانداری با اشاره به برگزاری رزمایش پدافند پرتوی در اوایل مهر ماه در منطقه کاشان گفت:با توجه به اینکه بخشی از این رزمایش در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود ادارات شهرستان بایستی ضمن ایجادتمهیدات مناسب، همکاری لازم رابافرمانداری ویژه کاشان جهت اجرای هرچه بهتراین رزمایش داشته باشند.
 
وی ارتقای آمادگی برای مقابله با تهدیدات پرتوی و تقویت توان تصمیم گیری وهماهنگی اجرای به موقع باپیامدهای حوادث پرتوی وشیمیایی را از جمله اهداف رزمایش پدافند پرتوی بر شمرد.

معاون فرماندار افزود: ارتقای سطح آمادگی وکاهش آسیب پذیری، آگاهی بخشی وآموزش به مردم جهت مقابله با حوادث،حفظ وارتقای روحیه جهادی وترویج روحیه بسیجی درادارات جهت مواجهه ومقابله باهرگونه حوادث احتمالی از دیگر اهداف رزمایش پدافند پرتوی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر