۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۳۲۰۲
در راستاي اشاعه فرهنگ پدافند غيرعامل
برگزاري دوره۴ ساعته كه ۲۵۰ نفر از كارشناسان، مديران و مسئولين دانشگاه علوم پزشكي شهرستانهاي سمنان،دامغان، گرمسار و مهديشهر حضور در آن داشتند

به گزارش پایداری ملی، در راستاي اشاعه فرهنگ پدافند غيرعامل در حوزه هاي مختلف، كارگاه آموزشي يك روز آشنايي با تهديدات سايبري و راهكارهاي دفاعي آن در قالب پدافند سايبري از سوي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و اداره كل پدافند غيرعامل استانداري سمنان در سالن ذكريا رازي دانشكده دندانپزشكي سمنان برگزار شد. 

در اين دوره۴ ساعته كه ۲۵۰ نفر از كارشناسان، مديران و مسئولين دانشگاه علوم پزشكي شهرستانهاي سمنان،دامغان، گرمسار و مهديشهر حضور داشتند. 

در ابتدا كارخايي مديركل پدافند غيرعامل با بيان اهميت و لزوم اشنايي كليه اقشار جامعه با تهديدات نوين و راهكارهاي دفاعي انها جايگاه پدافند غيرعامل در امنيت پايدار را مهم و كليدي خواندند. 

در ادامه، سرهنگ مير احمدي رييس پليس فتا، فرماندهي انتظامي استان به موضوعات روز در اين حوزه اشاره كردند تهديدات حوزه سايبر- آسيب هاي شبكه هاي اجتماعي – اينترنت – ماهواره – هك كارت بانك ها و راهكارهاي دفاعي تهديدات نوين از جمله تهديداتي در حوزه سايبري است كه بايد بدقت مورد توجه قرار گيرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر