۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۳۱۴۳
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در دیدار با دکتر میر رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با حضور سرهنگ میر احمدی رئیس پلیس فتای استان ، بر ایجاد تمهیدات لازم برای شناخت با تهدیدات در فضای ارتباطات و فناوری ولحاظ نمودن اقدامات پدافند غیرعامل در این عرصه تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی،مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در دیدار با دکتر میر رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با حضور سرهنگ میر احمدی رئیس پلیس فتای استان ، بر ایجاد تمهیدات لازم برای شناخت با تهدیدات در فضای ارتباطات و فناوری ولحاظ نمودن اقدامات پدافند غیرعامل در این عرصه تاکید کرد.

ایرج کارخایی با اشاره به جایگاه واهمیت ونقش فضای فناوری و مجازی در جامعه افزود: گستردگی فضای مجازی و استفاده روزافزون افراد از این فضا و انجام بخش عمده فعالیتها، تعاملات اقتصادی،تجاری،اجتماعی و حاکمیتی کشور در کلیه سطوح در فضای سایبری می طلبد در کنار این مزایا تهدیدات و آسیب های ان در مقوله پدافند شناسایی و اقدامات لازم در این عرصه انجام شود. 

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان همچنین با اشاره به شرح وظایف و امور محوله اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان شناسایی و اولویت بندی مراکز مهم در حوزه فناوری، پیش بینی چگونگی تداوم خدمات ضروری در این حوزه به اجرای تمرینات و رزمایش های دوره ای برای حفظ و ارتقاء امادگی های لازم برای مقابله با تهدیدات دشمن در حوزه فناوری و ایجاد هماهنگی بین سازمانها و دستگاههای متولی در این بخش، سازماندهی مقابله با فعالیتهای سایبری دشمن را از جمله محورها و نکات مهم در حوزه فناوری و اطلاعات برشمرد و خواستار همکاری، تعامل و پیگیری لازم برای اجرای الزامات پدافندی در این حوزه شد.

در این جلسه همچنین دکتر میر رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مطالبی در خصوص فعالیتها و اقدامات در حوزه فناوری استان ارائه نمود. 

در ادامه، میراحمدی رییس پلیس فتای استان با اشاره به تهدیدات امنیتی در حوزه فناوری خواستار دقت نظر و انجام تمهیدات لازم از سوی دستگاههای اجرایی در این عرصه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر