۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۲۳۱۴۱
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین ا: در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس به موضوع اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل نیز باید توجه شود و با کنترل هزینه ها و رفتارها، راه هرگونه سوء استفاده دشمنان بسته شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، ایوب رحیمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهارداشت: برای رفع شبهه هایی که دشمنان انقلاب و اسلام در خصوص جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ایجاد می کنند همه اقشار جامعه باید مشارکت کنند.

رحیمی ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی افزود: هشت سال دفاع مقدس بامشارکت آحاد جامعه اسلامی بخصوص جوانان سرانجام به پیروزی عزتمندانه ملت بزرگ ما منجر شد.

وی افزود: مردم ایران خود را مدیون خون شهدا و دفاع مقدس می دانند لذا باید تلاش کنیم تا ظلم و جنایتی که در دوران جنگ تحمیلی از سوی استکبار به ما تحمیل شد را ثبت کرده و مردم نیز قدرتمندانه و با تمامی امکانات همانند سال های اول انقلاب در عرصه های مختلف حاضر شوند.

رحیمی تصریح کرد: دشمنان نظام با شبهه افکنی خود در این جنگ ناخواسته قصد بهره برداری از آن را دارند لذا باید تمامی زوایا و رویدادهای این دوران برای جوانان به خصوص نسل سوم انقلاب تبیین و روشن شود و هنرمندان و صاحبان قلم نیز این جریان را برای تاریخ و آیندگان تبیین کنند.

وی یادآور شد: امیدواریم درهفته دفاع مقدس شاهدحضور افرادی باشیم که بتوانند ذهن افکار عمومی درباره دوران جنگ تحمیلی را روشن کرده و از طرح مباحث حاشیه دار و تفرقه آمیز که موجب تفرقه در جامعه می شود، خودداری کنند.

رحیمی در ادامه از دستگاه های اجرایی استان خواست در زمان بندی مشخصی برنامه ها و پیشنهادهای خود را برای برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارائه دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین افزود: در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس به موضوع اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل نیز باید توجه شود و با کنترل هزینه ها و رفتارها، راه هرگونه سوء استفاده دشمنان بسته شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایش فصل شیدایی در قزوین یادآور شد: امیدواریم این نمایش که با همکاری دستگاه ها و تجهیز امکانات لازم صورت گرفته، شور و نشاط خاصی را در بین آحاد جامعه اسلامی فراهم کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر