۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۳۱۳۲
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در کارگروه فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی استان بر اهمیت آموزش مولفه های پدافند غیرعامل تأکید کرد و نقش معلمان را در فرهنگ سازی برجسته دانست .
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و رئیس کارگروه فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی گفت: بهترین محل برای فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در مدرسه و ماموریت اصلی متوجه معلمان است.

به گزارش پایداری ملی ،پاشایی در جلسه کارگروه فرهنگی آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با تبریک روز خبرنگار گفت:آموزش و پرروش استان اقدامات پیشگیرانه مهمی در سطح استان انجام داده است چرا که در تمامی شاخص ها ی پیشگیری مبارزه با تهدیدات اجتماعی رتبه خوبی در کشور کسب کرده ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:اگر بتوانیم در حوزه مصونیت سازی کارهای شابسته ای انجام دهیم به یقین در حوزه کنترل مشکلی نخواهیم داشت و آموزش و پرورش استان در این موضوع با تمام توان و امکانات از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی فضای مجازی را آسیبی برای فرزندانمان عنوان کرد و افزود:اگر در حوزه پیشگیری خوب عمل کنیم جلوی تهدیدی که فضای مجازی جوانان و نوجوانان را می کند،می گریم.

وی با تاکید بر اینکه هرچه قدر در این حوزه هزینه کنیم بازهم کم است . وتخصیص اعتبارات لازم برای امنیت زیرساختهای سایبری مجموعه آموزش و پرورش ضروری می باشد، و ایشان بیان کرد:بهترین محل برای فرهنگ سازی در مدرسه و ماموریت اصلی متوجه معلملن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر