۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۳۰۲۹
سردار جلالی در پیام روز خبرنگار:لازم می دانم به عنوان يكي از خادمين عرصه دفاع غیر عامل زحمات و تلاش های ارزنده خبرنگاران عزیز که نقشی بسزا در ترویج ارزش های پایداری ملی، بهره‌مندی مطلوب و موثر از منابع و سرمایه های کشور دارند، به ويژه خبرنگاران بخش دفاعی رسانه ها كه در انعكاس اخبار و دست آوردهاي سازمان پدافند غیر عامل کشور، سعي فراوان داشتند، ارج نهم

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی که بمناسبت روز خبرنگار انتشار یافت ضمن تبریک به خبرنگاران خواستار همکاری بیشتر خبرنگاران در عرصه فرهنگ سازی در عرصه پدافند غیر عامل شد،متن پیام بدین شرح است؛

هر حادثه وقتى در چارديوارىِ سكوت و بى ‏اعتنايى و غفلت قرار بگيرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پايدار شدن حوادث بستگى دارد به اين‏كه مبلّغان و خبررسانانى امين، صادق و با انگيزه داشته باشند.

مقام معظم رهبری

هفدهم مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند،کسانی که تمامی همتشان ارتقای اطلاعات در جوامع بوده و نمی‌گذارند جامعه در بی‌خبری مانده، با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله‌های پایداری و استقامت در نتیجه پیشرفت و سعادت می‌شوند.

خبرنگاران وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند ، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي ، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهایست که رسالت انتقال اطلاعات بهنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت ها به مردم را برعهده دارند و وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و ارزش های والا هستند.

لازم می دانم به عنوان يكي از خادمين عرصه دفاع غیر عامل زحمات و تلاش های ارزنده خبرنگاران عزیز که نقشی بسزا در ترویج ارزش های پایداری ملی، بهره‌مندی مطلوب و موثر از منابع و سرمایه های کشور دارند، به ويژه خبرنگاران بخش دفاعی رسانه ها كه در انعكاس اخبار و دست آوردهاي سازمان پدافند غیر عامل کشور، سعي فراوان داشتند، ارج نهم و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر