۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۲۹۶۶
جلسه قرارگاه زیستی شهرستان ملایر با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل و فرماندار شهرستان ملایر و اعضاء قرارگاه در مورخ 6/5/ 95 تشکیل گردید.

 به گزارش پایداری ملی، سید رسول حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل در جلسه قرارگاه زیستی پدافند غیر عامل شهرستان ملایر که روز چهارشنبه مورخ  6/ 5 /95 در محل فرمانداری شهرستان تشکیل گردید گفت: عموم جامعه و مدیران دستگاههای اجرایی باید شناخت کامل از پدافند غیر عامل داشته باشند. وی گفت : پدافند غیر عامل تسهیل کننده امور در مدیریت بحران است.

سید رسول حسینی گفت : در اواخر سال 1393 بر اساس نظر سنجی صورت گرفته توسط سازمان آموزش و پرورش استان همدان حدود 78 درصد مردم استان از پدافند غیرعامل شناختی نداشته اما در نظر سنجی بعدی که در اسفندماه  سال 94 صورت گرفت با توجه به اقدامات بعمل آمده توسط کارگروه های 11 گانه و قرارگاه زیستی شهرستان 72 درصد از مردم شهرهمدان پدافند غیر عامل را شناخته اند .

وی بیان کرد : باید جامعه  را به سلاح علمی و پدافند غیر عامل مجهز کرده و موج فرهنگ سازی و شناخت آنرا در استان ایجاد کنیم .

 مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در حوزه پدافند غیر عامل استان و شهرستانها خبر داد و گفت با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی لازم است همه دستگاههای اجرایی با اطلاع رسانی به موقع و مشارکت مردم زمینه تحقق و اجرایی شدن این امر مهم ا را فراهم نمایند .

حسینی در ادامه به حوزه های متعدد پدافند غیر عامل اعم از کالبدی ، سایبری ، زیستی ، پرتویی و ... پرداختند .

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز افزودند امروز پدافند غیر عامل یک ضرورت مهم برای عموم جامعه است  و بدون شک با اهتمام مدیران دستگاههای اجرایی در این زمینه می تون کارها را پیش برد .  وی بر وجود یک کارشناس از سوی ادارات در شهرستان در حوزه پدافند غیر عامل تاکید کرد.

در این جلسه فرماندار ویژه شهرستان ملایر طی حکمی از سوی استاندار همدان بعنوان مسئول قرارگاه زیستی شهرستان ملایر معرفی شد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر