۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۲۳۲۰
در پیام تبریک سردار جلالی به سرلشکر باقری عنوان شد؛
در قسمتی از پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: سازمان پدافند غیرعامل کشور افتخار دارد آمادگی کامل خود را برای اجرای دقیق تدابیر جناب عالی در انجام هر چه بهتر وظایف و ماموریت ها در کاهش آسیب پذیری ها، افزایش پایداری ملی، مصون سازی کشور و کمک به اداره مردم در برابر انواع تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن اعلام نماید.
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی، انتصاب سرلشکر باقری را به سمت ریاست ستاد فرماندهی کل قوا، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح

برادر ارجمند سرلشکر پاسدار دکتر محمد حسین باقری

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام; مایه شادمانی است سرداری پرآوازه، همرزم شهیدان و از ماندگاران برجسته دوران پرافتخار دفاع مقدس، فرماندهی نستوه، مدبر و کارآمد با کارنامه ای درخشان، خدمات شایسته و تجارب ارزنده با حکم مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، سکان هدایت ستاد کل نیروهای مسلح را به دست گرفته تا این بار نیز همچون مسئولیت های گذشته در این آزمون بزرگ با سربلندی و موفقیت و ایجاد تحول همه جانبه و نهادینه، شاهد دستاوردهای عظیم و به یاد ماندنی با ارتقاء روزافزون توانمندی ها و آمادگی های دفاعی امنیتی مجموعه ی نیروهای مسلح با امکان پاسخگویی مناسب و محکم به هر نوع تهدید در صیانت از انقلاب شکوهمند اسلامی و کشور باشیم.

ضمن تبریک و تهنیت صمیمانه این انتصاب حکیمانه، سازمان پدافند غیرعامل کشور افتخار دارد آمادگی کامل خود را برای اجرای دقیق تدابیر جناب عالی در انجام هر چه بهتر وظایف و ماموریت ها در کاهش آسیب پذیری ها، افزایش پایداری ملی، مصون سازی کشور و کمک به اداره مردم در برابر انواع تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن اعلام نماید.

بی شک انجام شایسته این مسئولیت بسیار خطیر تنها با تکیه بر الطاف الهی و پیاده سازی اوامر و انتظارات مقام معظم رهبری با نقش آفرینی جناب عالی، به کارگیری نیروی انسانی متعهد و مومن به آرمان های سترگ انقلاب اسلامی و عمل انقلابی میسور خواهد بود.

دوام توفیق روز افزونتان را در پیشبرد اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) از خداوند قادر متعال مسئلت داریم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور
سرتیپ پاسدار   دکتر غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر