۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۲۱۷۵۸
در این نشست تخصصی ابلاغ اعضای جدید کارگروه (خط لوله انتقال گاز منطقه 9 کشور و سازمان نظام مهندسی ساختمان ) توسط مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل اهدا شد در ادامه مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان افزود : میخواهیم از وفاق مسئولین و از ظرفیت انجمن های مردم نهاد و نخبگان علمی استان در پدافند غیرعامل به نحو احسن استفاده بهینه کنیم
دومین نشست کارگروه انرژی و آب  پدافند غیرعامل استان گیلان در شرکت آبفای شهری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار شد

در نشست کارگروه آب و پدافند غیرعامل استان گيلان كه در سالن كنفرانس اين شركت برگزار شد ، آبفای گیلان بعنوان یکی از دستگاههای فعال در کار زیرساختی GIS و فعالیتهای 12 گانه پدافند غیرعامل معرفی شد.

کاظم لطفی مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه خروجی این جلسات باید در زیرساختهای کشور مثمر ثمر باشد افزود: دستگاههای خدمات رسان باید با تعامل یکدیگر بار اقتصادی دولت را کم و خدمات بیشتری به مردم ارائه نمایند.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به دیدگاه این شرکت بعنوان یک دستگاه خدمات رسان ، باید تمام آحاد جامعه از خدمات آب بهره مند باشند و در این راستا حدود 100% جمعیت شهری استان از آب با کیفیت برخوردارند و این شرکت تأمین کننده آب شرب 30%  جمعیت روستایی نیز می باشد.

مهندس لطفی ، گیلان را به لحاظ داشتن آب شرب پایدار یکی از استانهای ثروتمند کشور دانست و افزود: ثروت آتی برای کشور آب خواهد بود و بهره برداری از آب سد شهر بیجار و اجرای فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان کار بسیار ارزشمندی است و بزرگترین سازه آبی شمال کشور می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان احداث واحدهای تولید انرژی بصورت لوکال را از دیگر برنامه های آبفای گیلان اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح در مواقع غیر پیک برق از شبکه گرفته می شود و 50% برق شرکت از دیزل ژنراتور تأمین می گردد و برآنیم در سال 95 با تأمین برق تأسیسات به 70% برسیم.

وی با بیان اینکه پیاده سازی سیستم GIS در آستارا اولین پایلوت بود آبفای گیلان را پیشرو در پیاده سازی این سیستم در سطح کشور دانست و افزود: انتظار داریم اطلاعات مکانی دستگاههای دیگر جهت بهره برداری در اختیار این شرکت قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر