۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۱۷۲۲
سمینار اجرایی کردن مبحث 21 در استان آذربایجان شرقی
سمینار اجرایی کردن مبحث 21 در استان آذربایجان شرقی با حضور سردار حیدری معاون محترم استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهندس مولوی، معان مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور و جمعی از اساتید سازمان پدافند غیرعامل برای رابطین دستگاههای اجرایی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

عمومی کردن پدافند غیرعامل نیازمند فرهنگ سازی است

تبریز-معاون پدافند غیرعامل وزارت کشور با تاکید بر همگانی کردن پدافند عمومی گفت: عمومی کردن پدافند غیرعامل نیازمند فرهنگ سازی است

مجتبی مولوی روز چهارشنبه در همایش پدافند کالبدی در تبریز با بیان اینکه امروز در حوزه پدافند غیرعامل دارای وظایف مهمی هستیم، اظهارکرد: یکی از ماموریت های اصلی پدافند غیرعامل حفاظت از سرمایه های ملی است.
وی بحث پیشگیری را یکی از اصول بنیادین پدافند غیرعامل دانست و افزود: هم در حفظ سرمایه های انسانی و هم مادی و ملی باید پیشگیری را مقدم بر هر امری بدانیم.
مولوی با بیان اینکه پدافند غیرعامل مصونیت ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: با اینکه عمر پدافند غیرعامل در ایران به صورت سازمانی یک دهه است اما در این مدت شاهد رشد و ساختارهای خوبی در کشور هستیم.
وی با اشاره به اینکه در تمامی اسناد بالا دستی یک اشاره ای به پدافند غیرعامل شده است، گفت: حوزه های زیستی، کالبدی، سایبری، انرژی جزو حوزه های بسیار مهمی است که امروزه هر تهدیدی از این حوزه ها می باشد.
معاون پدافند غیرعامل وزارت کشور با تاکید بر همگانی کردن فرهنگ پدافند از طریق آموزش و اطلاع رسانی و تولید محتوا اظهارکرد: باید ساختار پدافند غیر عامل را در شهرستان ها اجرایی کرده و برنامه های عمرانی را به صورت جدی پیگیری کنیم.
*


.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر