۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۱۷۰۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:
سلیمانی دشتکی گفت: در مقطعی شاهد رخنه و تاثیر رسانه های غربی در جامعه بودیم اما با راهکارهای پدافند غیرعامل بسیاری از آسیب های فضای مجازی مهار شده و انتظار این است تا با برنامه ریزی و گسترش فعالیت ها در عرصه فضای مجازی بتوان این آسیب ها را به حداقل رساند.
قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در آیین گشایش دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان در شهرکرد افزود: فضای مجازی و رسانه های دیجیتال به ابزاری کاربردی در مراودات داخلی و بین المللی تبدیل شده و از این رو می توان با برنامه سازی درست و اصولی از این عرصه برای توسعه فرهنگ و ارزش های اسلامی و ایرانی بهره گرفت.

وی ادامه داد: در مقطعی شاهد رخنه و تاثیر رسانه های غربی در جامعه بودیم اما با راهکارهای پدافند غیرعامل بسیاری از آسیب های فضای مجازی مهار شده و انتظار این است تا با برنامه ریزی و گسترش فعالیت ها در عرصه فضای مجازی بتوان این آسیب ها را به حداقل رساند.

سلیمانی دشتکی با تبیین کاربردهای فضای مجازی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، تصریح کرد: بهره گیری از فضای مجازی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی سبب شد تبلیغات داوطلبان در گستره بیشتر و با هزینه کمتر انجام و از آلودگی های محیطی نیز جلوگیری شد.

استاندارچهارمحال و بختیاری افزود: در عرصه اقتصادی و اجتماعی نیز بسیاری از کاربران با اطلاع از آخرین رویدادها و اطلاعات می توانند در پیشبرد برنامه های خود با دقت بیشتری وارد عمل شوند.
سلیمانی دشتکی، برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان ها را اقدام شایسته ای دانست و گفت: ارائه جدیدترین و سالم ترین برنامه ها و امکانات در فضای مجازی ضمن اینکه می تواند در جذب کودکان و جوانان به بازی های رایانه ای سالم و استاندارد نقش موثری داشته باشد برای جمعیت قابل توجهی از جوانان و فعالان این عرصه نیز اشتغالزایی می کند.

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان با همکاری شبکه ملی فرهنگ و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چهارم تا دهم خردادماه از ساعت 15 تا 22 در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد پذیرای بازدیدکنندگان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر