۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۱۷۰۶
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی:
آقاجری تصریح کرد: هدف از تأسیس این بیمارستان در این منطقه و با این مسافت زیاد از شهرستان بحث پدافند غیرعامل بوده که متأسفانه بعضی از دست‌اندرکاران این موضوع مهم، حساس و ملی و حتی استراتژیک را فراموش کرده‌اند که من در نامه مذکور به مسئولان وزارت نفت یادآوری نمودم.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعتراض ائمه جمعه ماهشهر، هندیجان و شهر چمران و تجمعات مردمی در اعتراض به واگذاری یا تعطیلی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بعضی از مسؤولان وزارت نفت بر کار خود اسرار دارند.

وی افزود: در نامه‌ای به مقام  عالی وزارت بعضی از موضوعات مشکوک را در اسرار به واگذاری یا تعطیلی تنها بیمارستان صنایع پتروشیمی اعلام و در جلسه چند روز گذشته با حضور فرماندار و امام جمعه ماهشهر و مسئول بهداشت و درمان وزارت نفت در استان خوزستان در محل فرمانداری مخالفت خود را با هرگونه تغییر در وضعیت بیمارستان اعلام کردم.

آقاجری تصریح کرد: هدف از تأسیس این  بیمارستان در این منطقه و با این مسافت زیاد از شهرستان بحث پدافند غیرعامل بوده که متأسفانه بعضی از دست‌اندرکاران این موضوع مهم، حساس و ملی و حتی استراتژیک را فراموش کرده‌اند که من در نامه مذکور به مسئولان وزارت نفت یادآوری نمودم.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه اظهار داشت: انتظار مردم  ولایت‌مدار و مرزنشین شهرستان‌های حوزه انتخابیه من از دولت، مسئولان وزارت نفت و دیگر وزارتخانه‌ها افزودن بر امکانات منطقه است نه تعطیلی یا واگذاری به بخش خصوصی، آن‌هم موضوع با این حساسیت مهم در منطقه‌ای که بزرگ‌ترین صنایع پتروشیمی در حال فعالیت بوده و هر روز شاهد یک حادثه دلخراش در آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از مسئولان بهداشت و درمان وزارت نفت در مرکز، با دادن اطلاعات و آمار‌های غلط به مقام عالی وزارت، زمینه را برای اهداف خودشان مهیا می‌کنند.

حبیب آقاجری اذعان داشت: بازی کردن با سرنوشت مردم و عدم توجه به خواسته‌های مردم منطقه و کارکنان زحمت‌کش صنایع پتروشیمی و بهداشت و درمان وزارت نفت و اصرار بر اعمال سلیقه توسط بعضی از افراد در مرکز عواقب خوبی ندارد و نارضایتی مردم را به‌دنبال دارد.

این مقام مسئول گفت: مسئولان وزارت نفت باید به اعتراضات مردم حوزه انتخابیه بنده توجه کنند، زیرا به فرموده امام خمینی(ره) مردم ولی نعمت ما مسؤولان هستند، این فرمایش معمار کبیر انقلاب هیچ‌وقت نباید توسط مسئولان نظام فراموش شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس اظهار امیدواری کرد: با توجه به بحث‌ها و صحبت‌ها با مسئولان و حتی نظر مقام عالی وزارت مبنی بر جلوگیری از اجرای این طرح، شاهد ادامه فعالیت این بیمارستان در سطح شهرستان و رضایت مردم درد کشیده و محروم حوزه انتخابیه باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر