۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۱۶۶۹
در این جلسه مدیرکل پدافند غیر عامل استان همدان بر تحقق ماده ۲۱۵ قانون برنامه پنجم توسعه کشور و نظارت و کنترل بر اجرای مبحث ۲۱ پدافند غیر عامل را از اولویت‌های برنامه اجرایی پدافند غیر عامل در کارگروه راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: در این مبحث به موضوع پدافند غیرعامل و ایمن سازی سازه‌ها در برابر آثار ناشی از تهدیدات و هجوم دشمن پرداخته شده است.
اولین جلسه کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیر عامل در تاریخ  28/ 2 /95 و در محل دفتر مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان برگزار گردید .

آقای حسینی با بیان این مطلب در اولین کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیر عامل استان افزود: کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیر عامل استان همدان به عنوان یکی از فعال ترین و  اصلیترین کارگروه‌های این حوزه در سطح استان، به شمار می‌رود، چراکه تمامی اقدامات اجرایی این کارگروه، به عنوان شاخص‌ترین برنامه پدافند غیر عامل استان محسوب می‌شود.

وی تردد بالای گردشگر و مسافر در محورهای استان را از جمله عواملی برشمرد که  کارگروه راه و شهرسازی را در جایگاهی خاص و مهم قرار می‌دهد.

آقای مهندس رودباری مدیرکل و رییس کارگروه راه و شهرسازی نیز گفت :پروژه های راه و شهرسازی و عمرانی  امروزه به غیر از مقوله زیست محیطی می بایست پیوست پدافند غیر عامل  را نیز ببمنظور تصویب داشته باشند. رئيس كارگروه پدافند غير عامل راه و شهرسازي همچنین تصريح كرد: مي توان با تهيه پيوست پدافند غير عامل براي پروژه هاي عمراني، شدت خسارات وارده به ابنيه و زير ساخت هاي مهم توسعه استان را بهنگام وقوع حوادث بحراني به حداقل ممكن رساند.

آقای رودباری : تشکیل منظم جلسات کارگروه و پیگیری‌های مجدانه مصوبات آن، شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات در حوزه راه و شهرسازی، آماده سازی امکانات و تجهیزات در مواقع بحران، برپایی دوره‌های آموزشی و مانورهای تخصصی و... را تنها بخشی از اقدامات کارگروه مذکور دانست . 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر