۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۱۵۹۹
ثبت نام دوره جدید شروع شد
مرکز مطالعات سازمان پدافند غیرعامل کشور با همکاری انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران در نظر دارد در راستای نیل به منویات مقام معظم رهبری وسیاست های کلی علمی و فناوری ابلاغی و همچنین گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل ششمین دوره تربیت مربی پدافندغیر­عامل را در سال95 در مرکز مطالعات پدافند غیرعامل کشور برگزار نماید.

بدین وسیله به اطلاع می رساند، مرکز مطالعات سازمان پدافند غیرعامل کشور با همکاری انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران در نظر دارد در راستای نیل به منویات مقام معظم رهبری وسیاست های کلی علمی و فناوری ابلاغی و همچنین گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل ششمین دوره تربیت مربی پدافندغیر­عامل را در سال95 در مرکز مطالعات پدافند غیرعامل کشور برگزار نماید.

دورۀ آموزش تربیت مربی:

این دوره شامل 8 درس کلی است با زیرمجموعه هایی که موارد آن در شیوه نامه آموزشی کوتاه مدت سازمان پدافند غیرععامل کشور به تشریح بیان می‌گردد. دانش‌پذیران بعد از گذراندن دوره‌‌های عمومی و تخصصی می‌توانند به مدت 40 ساعت (نظری وعملی) در این دوره‌ شرکت می نمایند. در دورۀ تربیت مربی، با درک مفاهیم، توانایی پاسخگویی به سؤالات و درک تهدیدات و راهکارهای مقابله را به دست خواهند آورد و نحوۀ ادارۀ کلاس و همچنین ارائۀ مطالب و تدریس این دروس را نیز خواهند آموخت. 

نکته: افرادی که در هیچ یک از دوره های (عمومی و تخصصی) شرکت نکرده ولی خواهان شرکت در دوره های تربیت مربیگری پدافند غیرعامل باشند برای این افراد دو نوع دوره تربیت مربیگری درنظر گرفته می شود شامل:

الف) دوره تربیت مربیگری عمومی پدافند غیرعامل: دانش پذیران در این دوره علیرغم فراگیری مطالب، از آنان آزمون به عمل آمده و موظف به ارائه کلاسی بوده و یک پروژه در زمینه کاری یا مقاله علمی ترویجی نیز ارائه نموده و نمرات حدنصاب را کسب نمایند تا مجوز تدریس درحوزه های عمومی پدافند غیرعامل (اصول و مبانی) را داشته باشند همچنین می توانند در دوره های تخصصی تربیت مربیگری پ.غ.ع نیز شرکت نمایند. قالب ذکر است شرکت کنندگان در این دوره ها به 3 سطح متوسط، خوب و عالی تقسیم می شوند. 


ب)دوره تربیت مربیگری تخصصی پدافند غیرعامل: افرادی که موفق به اخذ کارت و گواهی تربیت مربیگری عمومی پدافند غیرعامل شده اند می توانند در این دوره نیز به میزان 32 ساعت (نظری و عملی) شرکت نمایند و علیرغم فراگیری مطالب در حوزه تخصصی مربوطه، از آنان آزمون به عمل آمده و موظف به ارائه کلاسی بوده و یک پروژه در زمینه کاری یا مقاله علمی پژوهشی نیز در حوزه تخصصی ارائه نمایند تا مجوز تدریس درحوزه های تخصصی پدافند غیرعامل (زیستی، سایبری، کالبدی، اقتصادی، فنی مهندسی، مردم محور، فرهنگی و...) را داشته باشند.

جهت ثبت نام به آدرس PDRC.IR مراجعه نمایید.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر