۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۱۵۷۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
حجت الله غلامی در خصوص ورودی شهر باغبهادران اذعان داشت: طرح ورودی شهر باغبهادران در کمیته ایمنی مطرح خواهد شد و سعی می شود تا آخر اردیبهشت طرح ورودی ابلاغ و محور باغ‌شاد – باغ‌بهادران نیز در محور زرین شهر – شهر کرد در راستای پدافند غیر عامل به عنوان محور جایگزین در نظر گرفته خواهد شد.

حجت الله غلامی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات باغ‌بهادران با ابلاغ طرح جامع مرتفع خواهد شد که در حال حاضر طرح جامع شهر باغ‌بهادران در شورای برنامه‌ریزی مطرح و هم اکنون در شورای‌عالی شهرسازی و معماری در دست بررسی است که تلاش می‌شود تا یکماه آینده با پیگیری ‌های انجام شده طرح جامع این شهر ابلاغ شود.

وی بیان داشت: کمربندی شهر باغ‌بهادران به طول چهار کیلومتر نیز در صورت تایید طرح به اجرا درخواهد آمد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین در خصوص افزایش ایمنی در محورهای پرتردد استان اصفهان در سال جاری، گفت: محور اصفهان – زرین شهر – شهرکرد یکی از مهمترین محورهای ورودی وخروجی استان است که این محور به دلیل تردد بسیار بالای وسایل نقلیه و یک محور بین استانی حائز اهمیت است که سعی شده با انجام اقدامات راهداری نسبت به افزایش ایمنی تردد در آن اقدام شود.

وی در خصوص ورودی شهر باغبهادران اذعان داشت: طرح ورودی شهر باغبهادران در کمیته ایمنی مطرح خواهد شد و سعی می شود تا آخر اردیبهشت طرح ورودی ابلاغ و محور باغ‌شاد – باغ‌بهادران نیز در محور زرین شهر – شهر کرد در راستای پدافند غیر عامل به عنوان محور جایگزین در نظر گرفته خواهد شد.

غلامی اعلام کرد: مشکلات شهر باغ‌بهادران در حوزه راه وشهرسازی از جمله احداث کمربندی شهر، احداث ورودی جدید شهر، رفع مشکل ورودی ملک آباد، بررسی و ابلاغ طرح جامع شهر، مجموعه ورزشی ملک آباد، مجموعه کارگاهی شهر، رفع مشکل اسناد املاک شهر و  اجرای روشنایی ورودی شهر است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر