۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۰۹۰
حجت‌الاسلام پناهیان:
یکی از فضلای حوزه علمیه قم گفت: در زمانی که بیداری اسلامی رخ داده است و جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دنیا می‌درخشد، مذاکره با آمریکا پشت پا زدن به خون شهداست و در واقعه بی‌معناست.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان در شانزدهمین یادواره شهدای دانشجوی استان قزوین که امروز در سالن آمفی‌تئاتر شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: یک افتخار برای دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) این است که در جوار شهدای گمنام مشغول به تحصیل هستند و می‌توانند از این فرصتی که خدا به آنان عنایت کرده کمال استفاده را ببرند و از برکت وجود شهدا بهره‌مند شوند.

یکی از فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: شهدای ما با ایمان قوی به جنگ رفتند و نام خود را در حزب خدا ثبت کردند و تنها کسانی می‌توانند راه آنان را ادامه داده که بر پرچم ولایت تکیه بزنند.

وی افزود: شهدا از طریق ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند به ولی زمان خود لبیک گفتند و نیز رزمندگان توانستند با توسل به اهل بیت به پیروزی‌های بسیاری برسند.

این کارشناس مسائل مذهبی خاطر نشان کرد: برخی از خواص که تا زمان جنگ از ولایت فقیه پیروی می‌کردند و برخی دیگر از سیاسیون که تا فتنه دوام آوردند، باید بدانند که این انقلاب به واسطه ایمان مردم به خدا تا ظهور حضرت مهدی (عج) پایدار خواهد ماند و این تحریم‌ها و شرایط بد اقتصادی نمی‌تواند خللی در عزم راسخ مردم وارد کند.

پناهیان با اشاره به برخی از گفته‌های سیاسیون در رابطه مذاکره با آمریکا تصریح کرد: در زمان حال که انقلاب‌های منطقه رخ داده و موجب بیداری کشورها اسلامی شده است و جمهوری اسلامی ایران که در دنیا در عرصه‌های مختلف می‌درخشد، مذاکره با آمریکا در واقعه پشت پا زدن به خون صدها جوانی است که در دوران دفاع مقدس فداکاری کردند‌، خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: این افراد که دایه مذاکره با آمریکا را در سر می‌پرورانند باید بداند که کشور اسلامی ما هیچ وقت زیر بار حرف زور نمی‌رود و تا آخرین لحظه از خون شهدا پاسداری خواهند کرد.

پناهیان افزود: افرادی که ادعای حزب‌اللهی دارند باید بدانند که از طریق توسل به خدا و گوش دادن به فرامین ولی خدا باید حرکت کنند تا فتنه‌ای دیگر شکل نگیرد و مسائل اخیر قم مجددا تکرار نشود.

در این مراسم آل بویه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین و سیروس صابری معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار قزوین حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر