۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۰۷۵۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی:
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی گفت: از سال ۹۵ برنامه‌های پدافند غیرعامل در کلیه طراحی‌های ساختمانی آذربایجان غربی اعمال می‌شود.
داریوش نصر در مراسم بزرگداشت روز مهندس در ارومیه اظهار داشت: رعایت اخلاق حرفه‌ای در عرصه فعالیت‌های مهندسی به معنای عملی شدن شعار «حق با مشتری است» و جلوه‌گری عدالت و انصاف است.

وی با تاکید بر تحقق اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل در طراحی و اجرای پروژه‌های ساخت و ساز، ادامه داد: توصیه می‌شود، هیئت مدیره و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سال جدید را با ارائه برنامه‌های نوین و ترسیم نقشه‌های عملی چشم اندازهای این حوزه و به دور از کارهای اجرایی روزمره شروع کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی افزایش تعاملات مهندسان با دستگاه‌های دخیل در عرصه ساخت و ساز را از مهم‌ترین راهکارهای پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان استان برشمرد.

نصر با بیان اینکه تفاهم‌نامه هفتگانه از جمله پایش ایمنی ساختمان باید عملیاتی شود، گفت: هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان باید تا پایان امسال برنامه و طرح‌ها را در اختیار دیگر سازمان‌ها قرار دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مهندسان؛ پیکره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را شکل داده‌اند، افزود: تکریم مهندسان به ویژه پیشکسوتان بسیار حائز اهمیت است.

نصر درخصوص عملکرد حوزه نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: دو هزار و 970 مورد بازدید نظارت عالیه طبق ماده 35 در سطح استان، دوهزار و 580 مورد مکاتبه با شهرداری و 90 مورد ارجاع به شورای انتظامی از جمله اقدامات است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر