۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۰۶۸۹
وزیر تجارت و صنعت کره‌جنوبی خبر داد
وزیر تجارت و صنعت کره‌جنوبی از توافق امروز با وزرای نفت و نیروی ایران در خصوص توسعه همکاری‌های انرژی دو کشور خبر داد و گفت: مقرر شده مذاکرات دو کشور در سطح وزرا در این زمینه ادامه پیدا کند.
جو هوانگ وان وزیر تجارت و صنعت کره‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌توانیم در زمینه‌های مختلف صنعت برق و همچنین منابع آبی با شرکت‌های ایرانی و سازمان‌های دولتی ایران همکاری‌های مشترکی داشته باشیم.

وی افزود: شرکت‌های کره‌ای فعالی در زمینه احداث تاسیسات انتقال و توزیع برق و افزایش بهره‌وری برق و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر وجود دارد که می‌توانیم با همکاری دو کشور پروژه‌های مشترکی را در این زمینه در ایران اجرا کنیم.

وزیر تجارت و صنعت کره‌جنوبی تصریح کرد: شرکت‌های کره‌ای می‌توانند در بحث آب در زمینه احداث سد، احداث نیروگاه‌های برق‌آبی و احداث تاسیسات آب شرین‌کن با ایران همکاری داشته باشند و پروژه‌های مشترک تعریف شود.

وان ادامه داد: در نشست امروز با وزرای نفت و نیروی ایران به توافقاتی دست یافتیم تا شرکت‌های ایرانی و کره‌ای از این پس همکاری‌های مشترکی در زمینه انرژی داشته باشند که قرار شد مذاکرات و جلسات در این خصوص بین وزارتخانه‌های دو کشور ادامه پیدا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر