۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۰۶۴۸
خط لوله ۶ اینچی تغذیه گاز در غرب کشور به دلیل رانش زمین دچار آتش سوزی و انفجار شد که خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی به همراه نداشته است.
خط گاز لوله ۶ اینچی تغذیه گاز در سردشت به دلیل رانش زمین شب گذشته دچار آتش سوزی و انفجار شد که خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

علت این حادثه آتش سوزی در این خط لوله گاز کشور رانش زمین اعلام شده و حادثه رانش زمین در فاصله یکهزار و ۳۰۰ متری شهر ربط و در نزدیکی شهرک صنعتی سردشت به وقوع پیوسته است.

شرکت گاز آذربایجان غربی همچنین در واکنش به این حادثه گازی، اعلام کرد: به علت رانش زمین خط تغذیه ۶ اینچی گاز شهر ربط آسیب دید که بلافاصله عملیات تعمیر آن توسط نیروهای تعمیراتی آغاز شده است.

از سوی دیگر براساس اعلام شرکت گاز، پس از تعمیر و پیش از برقراری جریان گاز دوباره رانش زمین در این منطقه اتفاق افتاد و موجب شد بار دیگر به این خط انتقال آسیب وارد شود.

در حال حاضر کارشناسان این شرکت و گروه‌های امدادی و تعمیرات در منطقه حضور داشته و در حال بررسی شرایط موجود برای ادامه تعمیرات یا اتخاذ تصمیم‌های بعدی برای حل این مشکل هستند.

شرکت گاز آذربایجان غربی همچنین تاکید کرده است: در شرایط فعلی جریان گاز شهر ربط در غرب کشور قطع بوده و تا اطلاع ثانوی و پایان تعمیرات برقرار نخواهد شد. شهر ربط در شمالغرب کشور با ۱۷ هزار نفر جمعیت دارای ۴۲۰۰ مشترک گاز است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر