۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۲۰۵۴۸
یک جوان نیجریه ای که این روزها در بریتانیا زندگی می کند به تازگی شبکه اجتماعی ویژه ای را با نام Tutlub راه اندازی کرده تا برای همه مسلمانان جهان یک محیط اختصاصی ارائه دهد و نیازهای آنها را برطرف کند.

یوسف حسن، یک جوان نیجریه ای است که در زمینه فناوری تحصیلات خود را به پایان رسانده و این روزها در بریتانیا زندگی می کند. او به تازگی شبکه اجتماعی ویژه ای را با نام Tutlub راه اندازی کرده تا برای همه مسلمانان جهان یک محیط اختصاصی ارائه دهد و نیازهای آنها را برطرف کند.

شبکه اجتماعی Tutlub که به جز انگلیسی از زبان عربی هم پشتیبانی می کند، فضایی را در اختیار مسلمانان جهان قرار می دهد تا در آن از ایمان صحبت کنند، به دنبال رهنمودهای دینی باشند و محتوای مرتبط با خداپرستی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

شبکه اجتماعی Tutlub هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی به سر می برد و کاربران دستگاه های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید می توانند اپلیکیشن مربوط به آن را از روی فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل دریافت کنند.

حسن بر این باور است که طی چند ماه آتی این شبکه اجتماعی می تواند در کشورهای مسلمانان از جمله نیجریه، هند، اندونزی و ایران به میزان قابل ملاحظه ای مورد توجه قرار بگیرد و خدمات رایگان آن کاربران را جذب کند.

منبع:هفت صبح


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر