۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۰۴
در دانشگاه شهرکرد
همزمان با هفته پدافند غیر عامل و با حضور رئیس دانشگاه شهرکرد، مدیرکل پدافند غیرعامل چهارمحال وبختیاری، اعضای کارگروه علمی و فناوری پدافند غیرعامل استان چهارمحال وبختیاری، از فعالان حوزه پدافند غیر عامل و اقتصاد مقاومتی در دانشگاه شهرکرد تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پايداري ملي، دکتر اسماعیل اسدی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، گفت: این جلسه به منظور قدردانی از اساتید و کارشناسان دانشگاه برگزار شده که در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشتند و با طرح‌ها، ابتکارات، اختراعات و ابداعات خود که با کمترین هزینه در دانشگاه انجام گرفته، برخی نیازهای آزمایشگاهی و صنعتی را برطرف کرده و توانستند با دانش و نوآوری خود مانع اثرگذاری تحریمها و همچنین خروج منابع از کشور شوند.

رئیس کارگروه علمی وفناوری پدافند غیرعامل استان چهارمحال وبختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، تدوین سند راهبردی پدافند غیر عامل در حوزه علمی و فناوری را اولین گام‌های مؤثر در سازماندهی موفق، اثر بخش و کارآمد پدافند غیرعامل عنوان کرد.

در ادامه این مراسم دکتر نبی الله یارعلی از فعالین عرصه پدافند غیرعامل دانشگاه شهرکرد ضمن ارائه مطالبی اقتصاد مقاومتی را ایده‌ای کارساز و کارآمد در رویارویی و تقابل با فشارهای اقتصادی و نقطه مقابل اقتصاد وابسته و مصرف کننده عنوان کرد.

گفتنی است، همزمان با هفته پدافند غیر عامل از کلیات سند راهبردی پدافند غیر عامل در حوزه علمی و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد رونمایی شد که کلیات آن در حوزه علمی و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با حضور فعال نخبگان و صاحب نظران در این موضوع، در قالب کمیته‌های تخصصی کارگروه علمی و فناوری استان چهارمحال وبختیاری تدوین و به شورای پدافندغیرعامل استان ارائه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر