۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۹۹۲۸
نقشه های اجرای مقررات اراضی ملی ودولتی استان تهران دراجرای طرح کاداستر طبقه بندی می شود.
 رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: این کار در چارچوب پدافند غیرعامل و حفاظتIT و به منظور که بر یکپارچه سازی اطلاعات اجرا می شود.

 احمد فدائی افزود: از آنجایی که ساماندهی برای دسترسی سریع همراه با رعایت اصول حفاظتی به نقشه های اجرای مقررات ضرورتی اجتناب ناپذیر است، برهمین اساس طبقه بندی نقشه های اجرای مقررات اراضی ملی و دولتی استان تهران در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برای طبقه بندی نقشه های مورد نظر با کد بندی 18 رقمی تمامی نقشه های اجرای مقررات موجود در آرشیو ، فهرست برداری ، اسکن و در بانک اطلاعات اراضی درج می شود.

فدائی به اهداف اصلی این طرح اشاره و تصریح کرد: اجرای این پروژه علاوه بر نقش موثری که در زمینه حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و دولتی ایفا می کند، باعث ایجاد رضایتمندی و طرح تکریم ارباب رجوع می شود و در رفع نواقص و یکپارچه سازی نقشه ها کمک شایانی خواهد شد.

فدائی یکپارچه سازی و هماهنگی در سطح استان، جمع آوری نقشه های غیرقابل بهره برداری از آرشیو شهرستان ها ، طبقه بندی و ساماندهی نقشه هابراساس موضوع نقشه،کدبندی و رعایت اصول حفاظتی و امنیتی و هماهنگی لازم در خصوص حفظ این اسناد در آرشیو محرمانه بعنوان یک سند بانک اطلاعاتی را از دیگر اهداف اجرای این پروژه برشمرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر