۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۸۲۰
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر
چرخ ساز گفت:باید برای استان هایی که نیروگاه هسته ای دارند تیم های امدادی هسته ای تشکیل می شود و در این خصوص مذاکراتی با پدافند غیر عامل صورت گرفته است.
چرخ ساز رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آیین تکریم و معارفه سرپرست هلال احمر استان مرکزی گفت: استان مرکزی از استان های توانمند در بخش امداد و نجات است و به عنوان استان معین تهران و سایر استان ها در بحران و حوادث عملکرد خوبی داشته است .

وی افزود: یکی از برنامه های مهم این جمعیت ایجاد خانه های هلال است که هدف هر خانه یک امدادگر را دنبال می کند .

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: 51 هزار نفر نجاتگر دوره دیده فعالیت های امداد و نجات کشور را برعهده دارند و در بحث آموزش افراد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: ارتقا کمی و کیفی امداد و نجات ، تشکیل تیم های واکنش سریع، شارژ انبارها و رشد پایگاههای امداد ونجات از مهترین برنامه های سازمان امداد ونجات کشور است .

 چرخ ساز در پایان گفت:باید برای استان هایی که نیروگاه هسته ای دارند تیم های امدادی هسته ای تشکیل می شود و در این خصوص مذاکراتی با پدافند غیر عامل صورت گرفته است.

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: اجرای برجام بر اساس کار عقلانی، راهبری رهبر معظم انقلاب ، نظارت مجلس و همراهی ملت انجام شد و انتظار می رود اجرای برجام در توسعه همه جانبه کشور موثر باشد.

 صلاحی افزود : امدادگران جمعیت هلال احمر در تمام سوانح و حوادث حضوری فعال دارند و مجلس هم در تخصیص افزایش اعتبار سازمان امداد ونجات اهتمام ویژه ای دارد.

در این مراسم از خدمات دکتر سلیمی مدیر عامل سابق هلال احمر استان مرکزی قدر دانی شد و دکتر محمدی بعنوان سرپرست هلال احمر استان مرکزی معرفی شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر