۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۹۴۶۹
سردار جهانسری در دیدار با مهندس عابدینی مدیر تالار بورس تبریز آمادگی اداره کل پدافند غیر عامل برای برگزاری کلاس های آموزش عمومی پدافند غیر عامل برای کارگزاران بورس تبریز را اعلام داشتند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان ضمن تشریح اقدامات کلی پدافند غیر عامل در کشور و استان توضیحاتی را در مورد مسائل حاکمیتی و غیر حاکمیتی پدافند غیر عامل ،حوزه های 8گانه پدافند غیر عامل واز آموزش موفق مدیران مدارس استان و همچنین برگزاری کارگاه های آموزش پدافند غیر عامل در دستگاه های اجرایی خبر دادند .

 سردار جهانسری ساختار کشوری و استانی پدافند غیر عامل را توضیح دادند و اظهار داشتند در اکثر کشور های پیشرفته دنیا آنقدر به پدافند غیر عامل اهمیت می دهند که پدافند غیر عامل صاحب لشکر های پدافندی و وزارتخانه های پدافند غیر عامل شده اند.

مدیر کل پدافند غیرعامل اظهار داشت: با توجه به اینکه در بورس، سرمایه های مردم در فضای مجازی در جریان می باشد، کارگزاران بورس باید به تهدیدات فضای مجازی واقف باشند.

در ادامه جلسه مهندس عابدینی مدیر تالار بورس تبریز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور سردار جهانسری از اهم کار های اجرایی تالار بورس تبریز اظهار داشتند اهمیت پدافند غیر عامل برای حوزه کاری بورس ملموس است و ما برای این منظور شبکه اتوماسیون اداری مستقل از اینترنت راه اندازی کرده ایم و کارهای امنیتی خاصی را با توجه به وجود سرمایه هموطنان در بورس تبریز انجام داده ایم .

مدیرتالار بورس تبریز اعلام آمادگی نمود که برای 50 کارگزار استانی کلاس های عمومی پدافند غیر عامل بر گزار گردد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر