۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۸۹۷۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: یکی از اهداف اجرای رزمایش های خدمت متعالی، در راستای برنامه های پدافند غیرعامل عملیاتی می شود.
مهندس موسوی زاده در جمع اعضای کمیته پدافند غیرعامل این شرکت، ضمن قدردانی از دست اندرکاران اجرای این رزمایش ها افزود: شناسائی شبکه ها و تاسیسات توزیع برق عارضه دار، فرسوده و قدیمی و رفع اشکالات احصا شده در کوتاه ترین زمان ممکن، از نکات برجسته در این برنامه ها به شمار می رود.

وی اظهار داشت: در این رزمایش ها، حجم وسیعی از شبکه، تجهیزات و تاسیسات برقی که نیاز به تعمیرات و بهسازی دارند، با حضور تیم های عملیاتی کلیه واحدهای سطح شرکت اصلاح شده و موجب افزایش بهره وری، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و افزایش رضایت مشترکان خواهد شد.

موسوی زاده تصریح کرد: انجام این گونه رزمایش ها به نوعی تمرین برای هدایت منابع در جهت افزایش کارائی عملیات کسب مهارت، تصمیم گیری و اجرا در شرایط اضطراری به منظور تقویت ارتباطات و ترویج همیاری متناسب با سطح بحران فرضی در این برنامه های میدانی عملیاتی می شود.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این نشست بیان داشت: از شروع امسال تا زمان حاضر، 11 "رزمایش خدمت متعالی" برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در نقاط مختلف استان به اجرا در آمده است.

حسین مهراندیش خاطر نشان ساخت: براساس هدف گذاری که در زمینه اجرای "رزمایش های خدمت متعالی" برای سال جاری طرح ریزی گردیده، خوشبختانه به 100 درصد نقطه هدف دسترسی پیدا کرده و تا پایان امسال نیز 4 رزمایش دیگر برای اصلاح شبکه ها اجرائی خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر