۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۸۶۲۹
قاسمی:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی گفت: دشمن با استفاده از شبکه‌های اجتماعی ساماندهی شده و برنامه‌های ظاهراً جذاب به دنبال ترویج تمایلات مادی و جنسی در جوامع اسلامی است، بسیج وظیفه دارد مانند همیشه وارد عرصه شده و جلوی این تهاجم را بگیرد.
نورخدا قاسمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی، در تجمع بزرگ بسیجیان استان که به مناسبت سال‌روز تشکیل بسیج برگزار شد گفت: بسیج یک دژ محکم و ریشه‌دار فرهنگی و اعتقادی دارد که به واسطه این ریشه توانسته است در برابر جریانات انحرافی ساماندهی شده بایستد و مشکلات پیشروی انقلاب را از میان بردارد.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب نشان داد که با داشتن ایمان راسخ به خدای متعال می‌توان در برابر هجمه‌های سنگین نظامی متحدان عراق در سال‌های جنگ ایستادگی کرد، بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از جنگ با مجاهدت توانست به دشمنان داخلی که با ترور  قصد داشتند دولتمردان را از صحنه بیرون کنند نشان دهد که تبعیت از رهبری بر بصیرت و معرفت آنان افزوده و تحت هیچ شرایطی حاضر به کناره‌گیری از رهبری و ولی‌فقیه نیستند.

قاسمی تصریح کرد: بسیج در برابر تهدیدات سخت و نرم دشمن مقاومت کرده و می‌تواند در تمامی عرصه‌ها گره‌گشا باشد، امروز اگر مشکلات را به دست بسیج بسپاریم بدون تردید می‌توان مشکل را رفع شده انگاشت بسیجیان تا آن مشکل را رفع نکنند آسوده نخواهند نشست.

وی ایمان و انقلابی بودن را دو شاخصه بارز تمامی بسیجیان برشمرد و اظهار کرد: عامل پایداری و ثبات بسیج در انجام تکالیف بود، آنان در دوران دفاع مقدس بدون توجه به خواسته و نیازهای مادی به جبهه‌ها شتافتند و با کمک سپاه، ارتش و دیگر ارگان‌های نظامی و انتظامی اجازه نداند حتی وجبی از خاک ایران در اشغال رژیم بعث عراق بماند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان اضافه کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی در دوران دفاع مقدس تاکتیک حضور در صحنه‌های نبرد را به دیگر جوانان جوامع اسلامی آموزش دادند و نشان دادند که با شور و شعور حسینی و تبعیت از رهبری آگاه و فرزانه می‌توان در برابر تمامی تهاجمات دشمنان ایستاد و از تهدیدات آنان خم به ابرو نیاورد.

قاسمی با تأکید براین مهم که بسیج از بطن مردم برخاسته است، گفت: دشمنان برای نفوذ به کشور و تخریب اذهان مردم از سرمایه‌های کلان استفاده می‌کنند که تجهیز و ساماندهی شبکه‌های اجتماعی یکی از این موارد است، بسیج باید شرایط را در نظر گرفته و اقدام به تغییر روند کند؛ چراکه دشمن با فریبکاری و برنامه‌های در ظاهر جذاب قصد دارد تا تمایلات مادی و جنسی را در جوامع اسلامی رواج دهد، بسیج وظیفه دارد مانند همیشه با قدرت مثال زدنی وارد عرصه شده و جلوی این تهاجم را بگیرد.

وی بابیان اینکه بسیج که در بطن مردم است یک نقش فعال و تعیین کننده را ایفا می‌کند، اظهار کرد: رهبری همواره به نفوذ دشمنان برتفکرات بسیجی نخبگان، اندیشمندان، دانشمندان و آحاد مردم هشدار دادند، ازاین رو نقش بسیج با اندیشه و تفکر اسلامی و الهی می‌تواند ایجاد مصونیت کرده و در برابر ناملایمات جوامع غربی مقاومت کند.

قاسمی با یادآور شدن این مهم که بسیج قابلیت گره‌گشایی در زمینه‌های مختلف را دارد، اضافه کرد: هرجا به بسیج و تفکرات بسیجی اعتماد کردیم موفق بودیم، خوشبختانه بسیج به عنوان یک تشکل مردمی هیچگاه تحت تأثیر جریانات قرار نمی‌گیرد و متصل به جمهوری اسلامی و بقیةالله اعظم است، نگاهش به ولایت، خدای متعال و دین مبین اسلام است و هیچگاه از خط مشی الهی تخطی نمی‌کند.

وی بر لزوم برنامه‌های حمایتی ویژه بسیجیان تأکید کرد و گفت: سادگی و توقع پایین جوانان مجاهد و بسیجی در عرصه‌های دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها بسیاری از مشکلات را حل کرده است، امروز تفکر و اندیشه بسیجی به عنوان یک الگوی برای همه جریان‌های مقاومت در سراسر این گستره هستی مطرح است؛ بنابراین بسیار پسندیده است که به خدا و مردم و رهبری اعتماد کنیم که این اعتماد جواب‌گو خواهد بود.

قاسمی ضمن اشاره به حفظ تمامیت ارضی در اقصی نقاط جوامع اسلامی توسط تفکر بسیجی، اضافه کرد: جمهوری اسلامی نگاهش به قلب‌هاست، این انقلاب جهانی را امام راحل تشکیل داد و امروز به واسطه رهبری‌های ایشان و مقام معظم رهبری شاهد موج بیداری اسلامی و اسلام خواهی نه‌تنها در جوامع اسلامی بلکه در بین مردم جوامع غربی و آمریکایی هستیم.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی انسانی، حقوق بشری و متوجه به رسالت و کمالات انسانی است، تمامی مردم ایران در قالب بسیجی همگانی در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان صف‌آرایی کرده و از آرمان‌های نهادینه شده در انقلاب حمایت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر