۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۸۶۲۸
«شیوع» عنوان یک سریال انقلابی است که در آن موضوعی تروریستی مدنظر است. این کار به سفارش سازمان پدافند غیر عامل تولید می‌شود.
جعفر دهقان بازیگر سریال «شیوع» درباره این کار تلویزیونی خبر داد: «شیوع» یک مجمعه انقلابی است که در آن موضوعی تروریستی تصویر می‌شود. در این کار سعی شده قدرت نظام جمهوری اسلامی در مقابله با خطرات تروریستی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: کارگردان این سریال را محمود معظمی برعهده دارد و کارگردانی کار را نیز بیژن شیرمرز بر عهده دارد. این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و قرار است در زمستان روی آنتن یکی از شبکه‌های سیما رود.

این بازیگر ادامه داد: تمام بخش‌های این سریال در تهران جلوی دوربین رفته، البته به واسطه جنس داستان لوکیشن‌های خارجی آن بسیار است که بخشی از آن در پارک جنگلی لویزان است. برای همین زمان تصویربرداری این کار طولانی‌تر از کارهای آپارتمانی بود و برای آن انرژی بیشتری نیز صرف شده است.

فیلمنامه این کار را مهدی میراحمدی نوشته و داستان آن مربوط به جریان تروریستی می‌شود که عده‌ای معاند می‌خواهند ویروسی خطرناک را وارد کشور کنند. این کار در شرکت فیلمسازی حس هفتم تولید می‌شود. سید مهرداد ضیایی، عبدالرضا اکبری، شهرام عبدلی، جعفر دهقان، لاله اسکندری و محسن افشانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

این کار به سفارش سازمان پدافند غیرعامل تولید می شود. تصویربرداری این کار به پایان رسیده و هم‌اکنون مراحل فنی مجموعه انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر