۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۸۴۹۳
فرمانده نیروی دریایی ارتش:
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وقتی کشوری به سلاح غربی و شرقی مجهز می‌شود و این سلاح‌ها را بر روی مردم یمن می‌ریزد نشان می‌دهد که ایمان ندارد و ضربه به اسلام می‌زند.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در سی‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن نیروی دریایی ارتش در دارالهدایه حرم رضوی اظهار کرد: از تمام افرادی که با برنامه‌ریزی خود تلاش کردند تا اختتامیه این دوره از مسابقات در حرم رضوی برگزار شود تقدیر و تشکر می‌کنم چون حضور در این بارگاه منور توفیقی برای همه ماست.

وی با اشاره به اینکه معنی نیروی دریایی را در مباحث قرآنی نیز باید به نمایش بگذاریم، گفت: مقام معظم رهبری در دانش‌آموختگی دانشگاه افسری ارتش در مهر ماه سال 94 در نوشهر سه شاخص مهم را برای رزمندگان مطرح کردند و هر رزمنده باید این شاخص‌ها را داشته باشد در درجه نخست ایمان قوی وجود دارد و اگر رزمنده‌ای ایمان نداشته باشد کار او ایمانی و اعتقادی نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: وقتی کشوری به سلاح غربی و شرقی مجهز می‌شود و این سلاح‌ها را روی مردم یمن می‌ریزد نشان می‌دهد که ایمان ندارد و ضربه به اسلام می‌زند.

سیاری تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس در کنار اروندرود آنها ما را با توپخانه می‌زدند اما به ما اجازه دادن بصره داده نمی‌شد و امام راحل فرمودند اگر می‌خواهید شهر را بزنید 48 ساعت قبل باید اعلام کنید که این نشان از دین و ایمان ما دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر