۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۸۲۷۳
با توجه به نقش رفیع علما و روحانیت در ارتقاء تعلیم و تربیت جامعه، به همین منظور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بهمراه پرسنل این اداره کل راس ساعت 8 صبح مورخ 16/8/94 با آیت الله صادقی و حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب دیدار کردند.
به گزارش پایداری ملی، با توجه به نقش رفیع علما و روحانیت در ارتقاء تعلیم و تربیت جامعه، به همین منظور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بهمراه پرسنل این اداره کل راس ساعت 8 صبح مورخ 16/8/94 با آیت الله صادقی و حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب دیدار کردند.

در  ابتدا سپهوند مدیرکل پدافند غیرعامل با تشریح برنامه ها و اهداف سازمان به نقش ویژه طلاب و ائمه جمعه در آگاه سازی مردم اشاره نمودند.

در ادامه حضرت آیت الله صادقی از علمای برجسته استان بیان داشتند با اوضاع کنونی که در دنیا پیش آمده هیچ مملکتی مصون از آسیب نیست و هر مملکتی باید در این زمانه که مناقشات وجود دارد بفکر دفاع از خودش باشد و برای اینکه برنامه داشته باشد، نقش مسئولین برنامه ریزی ، سیاست گذاری و آگاه سازی مردم با مباحث پدافند غیرعامل است چرا که مردم اگر آگاه باشند بخاطر اعتقادی که به نظام دارند دشمنانشان هیچ غلطی نمی کنند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه آسیب ها بایستی ریشه یابی شود تا منجر به بحران نشود از جمله این آسیب ها متاسفانه آمار رو به رشد طلاق است که بایستی ریشه یابی و مدیریت شود تا این زمینه فراهم نشود و کانون خانواده از هم نپاشد.

همچنین پس از بحث و تبادل نظر عنوان شد که جهت آگاه سازی طلاب حوزه کارگاهی در حوزه کمالیه با هماهنگی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر