۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۸۲۶۷
در نشست مشتركي كه بين مدیرعامل شركت گاز استان گلستان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان برگزار شد، تفاهمنامه همکاری درخصوص تقويت و گسترش همكاري في‌مابين به امضای طرفین رسید.
مديرعامل شركت گاز استان گلستان در این خصوص گفت: در اين نشست كه با هدف ارتقا و گسترش سطح همكاري بين شركت گاز و اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان تشكيل شد تفاهمنامه همکاری بین‌ طرفین امضا شده و گسترش همکاری هرچه بیشتر مورد تأکید قرارگرفت.

وی افزود: در اين تفاهمنامه موارد مختلفي ازجمله اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل، انجام رزمایش‌های عمومی و تخصصی مشترک، بهره‌گیری از توانمندی‌های متقابل نظیر مدرسان، فضای آموزشی-  تحقیقاتی - پژوهشی براي كليه پرسنل و همچنین تبادل اطلاعات و امکانات لحاظ شده که به اجرا در خواهد آمد.

 صفرعلی جمال‌لیوانی در ادامه گفت: در این تفاهمنامه افزايش سطح همكاري‌هاي مشترك به‌ویژه در زمينه پدافند غیرعامل، آمادگی مقابله با حوادث ناشي از گاز و همچنين انجام مانورهای مرتبط و موارد ديگر نیز مورد توجه قرار گرفته تا بتوانیم از توان و تجربيات علمي و عملي يكديگر بهره‌گيري کرده تا به کیفیت مطلوب برسیم.

وي تصریح کرد: تبادل علمی متقابل در زمینه‌های مشترک و بهره‌گیری از توانمندی‌های طرفین و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکترا درقالب پروژه‌های پژوهشی از دیگر موضوعات تفاهمنامه است.

مديرعامل گاز گلستان درخاتمه خواستار توجه مسئولان به مصرف بهینه گاز برای پیشگیری از افت فشار شد و اظهار داشت:   امیدواریم با اجرای مطلوب مفاد این تفاهمنامه با مشارکت اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری بتوانیم خدمات شایسته و درخور تحسینی را به مردم شریف استان ارایه داده و به اهداف موردنظر دست یابیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر