۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۸۲۶۶
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم پدافند غیرعامل در پیشگیری و افزایش آمادگی برای مقابله‌ با بحران‌ها ستاد پدافند غیرعامل در سامانه‌های آب‌رسانی استان بوشهر تشکیل شد.
نیما کاردانی در برگزاری کلاس آموزشی پدافند غیرعامل در شرکت آبفای استان بوشهر، با بیان اینکه پدافند غیرعامل نقش مهم و موثری در پیشگیری و کاهش خسارت در زمان بحران دارد اظهار داشت: هدف از اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل در تاسیسات آب و فاضلاب افزایش پایداری و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها و تاسیسات و تجهیزات زیربنایی آبرسانی است.

وی با بیان اینکه آموزش کارکنان و آگاهی بخشی عمومی از ارکان اصلی پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: این مهم در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی، رزمایش‌های سالانه و شرکت در نمایشگاه «پدافند غیرعامل» در سرلوحه کاری شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفته است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه ستاد پدافند غیرعامل در سامانه‌های آبرسانی استان بوشهر تشکیل شده است، افزود: با توجه به نقش مهم پدافند غیرعامل در پیشگیری و افزایش آمادگی برای مقابله‌ با بحران‌ها ستاد پدافند غیرعامل در سامانه‌های آبرسانی استان بوشهرتشکیل شد.

کاردانی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل گفت: دوره آموزشی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در سامانه‌های آبرسانی با حضور کارکنان شرکت‌های آبفا و آبفار برگزار شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در زمینه اهمیت اجرای اصول پدافند غیرعامل در تمامی زیرساخت‌های کشور، لزوم آموزش کارکنان برای آشنایی بیشتر با مفهوم پدافند غیرعامل را امری ضروری دانست.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان بوشهر افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب‌پذیری در زمان بحران را از اهداف پدافند غیرعامل دانست و بیان کرد: پدافند غیرعامل سبب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات  نظامی دشمن می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر