۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۸۲۰۰
رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان:
رهبر معظم انقلاب٬ هزاران نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان در آستانه‌ ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دانشجویان و دانش‌آموزان با ایشان٬ مبارزه با استکبار را یک حرکت معقول، منطقی، خردمندانه، دارای پشتوانه علمی و متکی به تجربه ملت ایران دانستند و افزودند: اشتباه مصدق پس از ملی شدن صنعت نفت تکیه و اعتماد و امید به آمریکا بود.

ایشان ادامه دادند: آمریکایی‌ها از این خوش‌بینی و ساده‌اندیشی استفاده کردند و کودتا را به‌راه انداختند.

حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: یکی از کارهای آمریکایی ها در این سال‌های آخر این است که کسانی را وادار کنند به بزک کردن چهره آمریکا، اینکه وانمود کنند که آمریکایی ها اگر هم دیروز دشمنی داشتند امروز دیگر دشمنی نمی کنند.

ایشان تصریح کردند: هدف این است که چهره دشمن برای ملت ایران پنهان بماند، تا بتوانند خنجر را فرو کنند. عده‌ای مغرضانه و عده‌ای از روی ساده‌لوحی این کار را می‌کنند.

رهبر انقلاب افزودند: بعضی به بهانه مسائل جزئی داخلی، دشمن را فراموش می‌کنند. اینکه امام مکرر فرمودند "هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید" برای همین بود. البته جامعه آزاد است و انتقاد مایه پیشرفت است اما دشمن اصلی را با دشمن درجه 2 و دوستانی که با آنها اختلاف داریم اشتباه نگیرید٬ دشمن اصلی کسی است که میخواهد دستاورد ملت ایران را از بین ببرد.

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه تاکید کردند: آمریکایی‌ها در مذاکرات به مناسبت اینکه با جنگ مخالفیم، جلوی دوربین اشک هم می‌ریزند. این همان آدمی است که وقتی صهیونیست‌ها صدها کودک را در غزه قطعه قطعه می‌کنند و امروز هم به شکل دیگری در کرانه باختری حمله می‌کنند، اخم هم نمی‌کند. آن وقت گریه جلوی دوربین به عنوان یک عمل صادقانه تلقی می‌شود؟


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر