۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۷۷
دبیر قرارگاه پدافند پرتوی استان تهران خبر داد:
عزیزاله خسروجردی: به مناسبت بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل، رزمایش پرتوی با سناریوی مقابله با حوادث پرتوی با عنوان "رزمایش حضرت سید الشهداء (ع)" توسط قرارگاه پدافند پرتوی استان تهران برگزار می شود.
به گزارش پایداری ملی، دبیر قرارگاه پدافند پرتوی استان تهران از برگزاری نخستین رزمایش پرتوی استان تهران با سناریوی مقابله با حوادث پرتوی در روز پنجشنبه 14 آبان ماه سال جاری در یکی از نقاط شهر تهران خبر داد.

وی هدف اصلی برگزاری این رزمایش را بررسی میزان آمادگی و نحوه پاسخگویی دستگاه های اجرایی متولی در شرایط وقوع حوادث پرتوی و ارزیابی عملکرد شرکت کنندگان در رزمایش اعلام نمود و خاطر نشان کرد: استان تهران به عنوان پایتخت سیاسی اقتصادی و نیز یکی از استان های هسته ای کشور می بایست آمادگی لازم برای مقابله کلیه حوادث بویژه حوادث پرتوی را داشته باشد که رزمایش حضرت سید الشهداء (ع) در همین راستا برگزار می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران و دبیر قرارگاه پدافند پرتوی استان تهران بیان نمود : سناریوی این رزمایش با تشکیل 9 کارگروه و حضور 40 دستگاه اجرایی، امنیتی، انتظامی و خدماتی برگزار خواهد شد که در هفته گذشته به صورت دور میزی مورد بررسی کامل قرار گرفت .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر