۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۸۰۴۹
همایش پدافند غیر عامل شهرستان سیاهکل با حضور شوراها و دهیاران این شهرستان در سالن همایش اداره ارشاد سیاهکل برگزار گردید. در این همایش پس از پخش کلیپی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل معاون فرماندار سیاهکل به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پایداری ملی، جعفرزادده فهیم در ابتدا ایام عزاداری امام حسین (ع) را تسلیت گفت و یاد و خاطره ۲۲۰ شهید شهرستان سیاهکل را گرامی داشت.

وی افزود: موضوع پدافند غیر عامل مقو له ایی است که در چند سال اخیر به آن توجه شده است و جا دارد در این خصوص اطلاع رسانی شود.

معاون فرماندار سیاهکل عنوان کرد: یکی از مسائل ضروری در پدافند غیر عامل ، داشتن آگاهی کافی است و اگر آگاهی نباشد نمی توان مسیر را به درستی پیدا کرد.

جعفر زاده اضافه کرد : منظور از آگاهی داشتن در خصوص موضوع پدافند غیر عامل این است که همه نقاط کشور و در دور افتاده ترین روستاها نیز از پدافند غیر عامل آگاهی داشته باشند.وی همچنین تاکید کرد: موفقیت امکان پذیر نیست مگر اینکه همه آحاد مردم در آن سهیم باشند و پدافندغیر عامل هم از این امر مستسنی نیست.

معاون فرماندار سیاهکل در ادامه با بیان اینکه پدافند غیرعامل جنگ سخت نیست اظهار داشت: امروزه کشورها دیگر به دنبال جنگ سخت نیستند و از ابزارهای پیشرفته ایی که در اختیار دارند تحت عنوان جنگ نرم به رویارویی با دیگر کشورها می پردازند.

جعفرزاده فهیم خاطر نشان کرد: آگاهی داشتن و اطلاع رسانی در این خصوص یک وظیفه شرعی است و دهیاران و شوراها می بایست تا حد امکان علم خود را در زمینه پدافند غیر عامل افزایش دهند.

در ادامه حیدر نژاد رئیس پلیس سایبری شهرستان سیاهکل در خصوص پدافند غیر عامل توضیحاتی برای جمع حاظر ارائه نمود.


       

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر