۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۸۰۴۰
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل؛
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل جلسه دیدار کارکنان پدافندغیرعامل استان مرکزی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در محل دفتر کار ایشان صورت گرفت.

به گزارش پایداری ملی،  در  این دیدار قاسمی مشاور استاندار در امور پدافند غیرعامل، جمعی از کارمندان اداره کل پدافند غیرعامل و رابطین پدافند دستگاههای اجرایی استان حضور داشتند. در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فعالان پدافند غیرعامل باید خود را به فنون نبرد نرم تجهیز کرده و در کوتاهترین زمان ممکن توطئه های دشمنان را شناسایی و خنثی کنند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در جمع مسئولان و رابطان پدافند غیرعامل در فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان مرکزی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل افزود: فعالان پدافند غیر عامل باید با مطالعه دقیق از شرایط کشور و دیگر نقاط مختلف جهان نقاط آسیب پذیر کشور را شناسایی و با برنامه ریزی های کارشناسی و منطقی در مقابل توطئه های دشمنان صف آرایی کنند.

وی ادامه داد: یک لحظه غفلت باعث نفوذ دشمنان به نقاط حساس و محرمانه کشور می شود بنابراین باید هوشمندی و ظرافت برنامه ریزی در جبهه جنگ نرم را دنبال کرد.

امام جمعه اراک گفت: حفظ زیرساخت های کشور مهمترین تکلیف پدافند غیرعامل است و باید از هر لحاظ در این خصوص آماده بود و تهدیدهای دشمن را پیشاپیش شناخت و سپر دفاعی لازم را ایجاد کرد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: با توجه به اقدامات استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی، غفلت از مبارزه و پدافند غیر عامل جایز نیست و اتاق فکر در شناسایی تهدید و اقدامات پیشگیرانه همواره باید فعال باشد.

وی افزود: فرهنگ پدافند غیرعامل باید در قالب گفتمانی همگانی و قابل درک در تمامی عرصه های اجتماع جاری و نهادینه شود و همه بخش ها در برابر آموزش و پیشگیری از تهدید نرم دشمن حساس و آماده باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: پدافند غیرعامل باید سرلوحه امور تمام دستگاه های اجرایی قرار گیرد زیرا این مهم آمادگی در برابر خطرات احتمالی است و به یک دستگاه خاص اختصاص ندارد بلکه همه باید با آن آشنا باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی نیز در این نشست گفت: مقوله پدافند غیرعامل با جدیت در استان دنبال می شود و هم اکنون در همه فرمانداری ها و دستگاه های دولتی یک نیرو به عنوان رابط پدافند غیرعامل فعالیت می کنند.

نورخدا قاسمی کنترل فضای سایبری، شبکه های اجتماعی، انرژی و مجموعه نیروگاه هسته ای خنداب را مهمترین دامنه های فعالیت پدافند غیرعامل استان مرکزی عنوان کرد.

چهارم تا دهم آبان ماه با عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر