۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۷۹۰۷
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آشنایی با پدافندغیرعامل باعث افزایش مقاومت در برابر تهدیدات و خطراتی می شود که همواره در کمین انسان ها است.
به گزارش پایداری ملی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آشنایی با پدافندغیرعامل باعث افزایش مقاومت در برابر تهدیدات و خطراتی می شود که همواره در کمین انسان ها است.

"سلیمان محبی" روز دوشنبه در مراسم نواخته شدن زنگ پدافندغیرعامل که در دبیرستان شاهد حمزه سیدالشهدا (ع) برگزار شد اظهار کرد: پدافند غیرعامل دفاع غیرنظامی و آمادگی در برابر حملات نظامی دشمنان است به این معنا که در زمان وقوع حملات نظامی میزان خسارت ها و آسیب ها را بتوان کاهش داد.

وی ادامه داد: معنای دیگر پدافندغیرعامل این است که در زمان جنگ و دفاع بتوانیم با فریب دشمن و حفظ اسرار محرمانه، آسیب ها را کمتر کنیم و دشمن نیز به محل اختفای ما دسترسی نداشته باشد.

محبی یادآور شد: همه آحاد جامعه و بخصوص دانش آموزان باید با فراگیری آموزش های پدافندغیرعامل در مواقع حساس در مقابل دشمنان مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه همچنین با اشاره به قرار داشتن ایران در منطقه حساس خاورمیانه و دشمنانی که در همسایگی آن قرار دارند، گفت: این همسایگی باید باعث شود تا با اصول پدافندغیرعامل آشنایی بیشتری پیدا کنیم.

در ادامه مراسم زنگ پدافند غیرعامل توسط جعفر همتی مشاورعالی استاندار کرمانشاه نواخته شد.

از چهارم تا دهم آبان ماه به عنوان هفته پدافندغیرعامل نامگذاری شده است.

همتی مشاورعالی استاندار کرمانشاه، رنجبر فرماندار کرمانشاه، سردار امان الهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان از جمله مسئولین حاضر در این مراسم بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر