۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۷۸۸۷
مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان:
مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان از برگزاری سه رزمایش پدافند غیر عامل در این استان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، ناصر سپهوند پیش از ظهر یکشنبه در جلسه پدافند غیرعامل استان به تشکیل چهار کمیته برای بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این کمیته ها شامل کمیته آموزشی و فرهنگی، کمیته برنامه ریزی و اجرایی، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی هستند.

وی اجرای سه رزمایش عمومی و تخصصی در استان را از برنامه های هفته پدافند غیرعامل دانست و بیان داشت: در این هفته رزمایش مبارزه با تب کریمه کنگو، رزمایش قطع برق شهرستان خرم آباد و رزمایش نشت گاز کلر برگزار می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان اجرای مراسم صبحگاه با موضوع پدافند غیرعامل در مدارس سراسر استان را از دیگر برنامه های هفته پدافند غیرعامل برشمرد و افزود: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در محل فرماندهی انتظامی استان و اجرای برنامه توجیهی بین ائمه جماعت استان با موضوع پدافند فرهنگی از دیگر برنامه های این هقته در لرستان است.

سپهوند به اجرای همایش های تخصصی از جمله برگزاری همایشی در حوزه زیستی طی هفته پدافند غیرعامل در لرستان اشاره کرد و گفت: در این هفته یک دوره مسابقه ورزشی والبیال توسط اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته پدافند غیرعامل از پروژه های پدافند غیرعامل استان رونمایی می شود اضافه کرد: این پروژه ها که شامل دستگاه بسته بندی آب در مواقع اضطراری و بحران، مولد اضطراری برق و مولد برق خورشیدی هستند به زودی رونمایی خواهند شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان ادامه داد: تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص موضوع پدافند غیرعامل در سربرگ نامه های اداری به عنوان شعار هفته درج خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر