۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۷۸۸۶
فرمانده انتظامی استان لرستان:
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: 2 طرح تحقیقاتی در دفتر تحقیقات کاربردی در ارتباط با پدافند غیرعامل در استان لرستان تدوین و به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایداری ملی،  سردار محمد قنبری صبح امروز در جلسه  پدافند غیرعامل که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، در رابطه با اقدامات نیروی انتظامی در هفته پدافند غیرعامل، اظهار داشت: کلاس 36 ساعته برای کارکنان در رابطه با پدافند غیرعامل تشکیل و یک کارگاه آموزشی برگزار می‌شود که در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامه اهدا می‌شود.

وی افزود: دو طرح تحقیقاتی در دفتر تحقیقات کاربردی در ارتباط با پدافند غیرعامل در استان تدوین و به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم از یافته‌های آن در استان بتوانیم استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: مرکز درمانی نیروی انتظامی در این هفته خدمات رایگان به کلیه مردم ارائه می‌دهد و در حوزه بهداری نیز یک سری تمهیدات در ارتباط با پدافند غیرعامل انجام می‌شود.

قنبری با اشاره به اینکه وقتی صحبت از پدافند غیرعامل می‌شود بیشتر نگاه‌ها متوجه مباحث نظامی می‌شود، بیان کرد: اگر بخواهیم در مقابل پدافند عامل، پدافند غیرعامل ایجاد کنیم و طرح‌های پدافندی را تقویت کنیم، پیشنهاد می‌شود در حوزه پیشگیری از جرم در پدافند غیرعامل هم ورود کنیم که مؤلفه‌های آن آماده‌ شده و استارت کار در این هفته زده می‌شود و درزمینهٔ پیشگیری وضعی اقداماتی انجام می‌شود که مجرمین نتوانند به ارتکاب جرم دسترسی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در رابطه با قطعی آب، برق و گاز در این هفته تمهیداتی در نظر گرفته‌ شده، تصریح کرد: در حوزه پلیس فتا، برای اولین بار در استان برنامه‌ای آموزشی در زمینهٔ عدم آسیب‌پذیری در حوزه فضای مجازی به مردم و کارکنان انجام می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر