۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲
کد خبر: ۱۷۸۸۴
راه اندازی انجمن علمی پدافندغیرعامل دراستان همدان؛
انجمن علمی پدافند غیرعامل استان همدان به عنوان اولین استان در کشور در تاریخ 94/6/24 و با حضور اعضا و برگزاری انتخابات راه اندازی شد.

به گزارش پایداری ملی، انجمن علمی پدافند غیرعامل استان همدان به عنوان اولین استان در کشور در تاریخ 24/6/94 و با حضور اعضا و برگزاری انتخابات راه اندازی شد.

این انجمن با عضویت 37 نفر که قاطبه آنان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری هستند و در دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مشغول تحصیل و فعالیت می باشند.

برای معرفی اعضای هیئت مدیره 7 نفر نامزد شدند که از بین آنان آقایان سید رسول حسینی با 24 رای، حمید حسینی 15 رای و علیرضا صارمی 15 رای به عنوان اعضای اصلی و آقای سجاد یاری با 12 رای بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین خانم مریم موسوی با 11 رای، خانم مینا حسین پور دشتی با 10 رای و آقای حمید جلیلی با 9 رای نفرات بعدی بودند.

در ادامه برگزاری انتخابات دو نفر هم به عنوان نامزدهای بازرسی انجمن معرفی شدند که آقای میثاق وثوقی با 25 رای و آقای حسین اندامی با 20 رای به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

در پایان مقرر شد که اعضای انجمن علمی با شکل گیری کمیته های تخصصی و تدوین شرح وظایف، کار رسمی خود را بعد از طی ضوابط اداری ترجیحا در هفته پدافند غیرعامل، چهارم لغایت دهم آبان 94 رسما شروع نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر