۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۷۸۱۸
جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با شرکت مدیر و اعضای کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش و حضور امیر ابراهیمی معاون اجتماعی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش پایداری ملی، جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با شرکت مدیر و اعضای کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش و حضور امیر ابراهیمی معاون اجتماعی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار گردید.

محمدرضا بهمنش مدیر و رئیس کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش شهرستان قدس با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل با توجه به شرایط منحصر به فرد اقتصادی ، سیاسی و جغرافیایی کشور و تهدیدات دشمنان افزود: امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های نفوذ دشمنان نیز تغییر کرده به صورتی که با وجود نبودن مبارزه مسلحانه نیاز به دفاع بیشتر احساس می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس تأکید کرد:پدافند غیرعامل بایددر تقویم اجرایی مدارس وارد شده و بصورت عملی در همه تصمیم گیری ها مورد توجه قرار گیرد.

بهمنش از تمامی ادارات شهرستان خواست تا آموزش و پرورش را در راستای اجرای صحیح و موفق پدافند غیر عامل یاری نمایند.

در ادامه جلسه علیرضا پودینه کارشناس مسئول حراست و دبیر کمیته پدافند غیر عامل به تشریح برنامه های هفته پدافند غیرعامل پرداخت.

وی برگزاری مسابقه مقاله نویسی ، شعر و کاریکاتور ، جلسه توجیهی سرایداران ، آموزش خروج اضطراری و تشریح پدافند غیر عامل به دانش آموزان ، تغییر رمز تمامی سیستم های اداری ، مانور انتقال ارتباط از اینترنت به اینترانت ملی و برگزاری نمایشگاه را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش این شهرستان عنوان نمود.

امیر ابراهیمی معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس نیز با اشاره به اهمیت آموزش مهارتهای زندگی در کاهش اثرات تهاجم فرهنگی دشمن گفت:بیشترین آسیب را در جنگ نرم افراد در سن مدرسه می بینند که آموزش مهارتهای زندگی به اولیا و دانش آموزان نقش مهمی را در کاهش این آسیب ها دارد.

وی با اشاره به همکاری کم نظیر آموزش و پرورش این مدیریت با نیروی انتظامی شهرستان قدس ، ضمن تقدیر و تشکر،اعلام نمود : آماده همکاری های گسترده تر با آموزش و پرورش می باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر